Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Nu är vi på väg till lasarettet och ska röntga Majas höfter, sedan blir de även ett besök hos ortopeden idag. Håll tummarna för vår lilla tjej <3
kram
Nu är vi på väg till lasarettet och ska röntga Majas höfter, sedan blir de även ett besök hos ortopeden idag. Håll tummarna för vår lilla tjej <3
kram
Ny smakfavorit hos Lovisa - palsternacka Lagt ner morotspure på ett tag nu efter att Lovisa spraymålade både mig och köksväggen igår Väldigt kul att göra ljud med munnen och blåsa samtidigt som man äter!! He, he!!
Höfterna var så bra som de kan bli röntgen och undersökning när hon är 1 .
God morgon tjejer!
Vad besviken jag blev i morse när jag insåg att det regnade....hade tänkt att ta en lång promenad i skogen med vagn och hund, men det får bli ändrade planer
Natten har varit Ok här. Vi är på väg ut från "Relationships" fasen, som inte har varit i det närmaste lika jobbig som Event fasen.
Lelle, log lite när jag läste vad du skrev...Ja, Event fasen blir nog lätt som en plätt för er, med tanke på hur ni har haft det!
Glader, vi upplevde samma sak från en dag till en annan med Victor. Gnällig, missnöje, vände humör på en sekund, sämre sömn, osv, så det låter verkligen som en typisk Event fas.
Som du skriver, bara att härda ut!
Johjen, vad härligt med en roadtrip . Victor och jag åker till Skåne på måndag, om inget oväntat händer.
Bra att de är noggranna med din sköldkörteln, det är viktigt att det följs upp.
Vsg, låter riktigt mysigt med tjejdag <3.
Vi ska hälsa på den blivande familjemedlem idag också, valparna är 4 veckor gamla nu, så dags att hälsa på för första gången i valplådan
Önskar er alla en bra dag,
Kram
Måste bara berätta en riktigt rolig sak som hände häromdagen
Jag hade varit och tränat och som vanligt efter träningen tar jag en proteindrink direkt efter. Jag har med mig en liten burk med pulver som jag håller i min shaker. Fixade drinken, tog några klunkar och tyckte det smakade ovanligt äckligt! Visst brukar det smaka lite sisåsär men det här var annorlunda. Äsch, jag inbillar mig tänkte jag och tog några klunkar till. Då slog det mig... Jag hade fått med mig en burk med bröstmjölksersättning istället för proteinpulver!!!! Blääääää alltså vad äckligt!!!
Så nu har jag smakat det.. Mannen fick sig ett gott skratt i alla fall, alltid kul att kunna glädja andra...