Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
... och denna listan tyckte jag var bra att läsa igenom innan man handlade...
www.mjolkfri.com/vaga-bjuda-mjolkfritt/7/mjolklistan/
... och denna listan tyckte jag var bra att läsa igenom innan man handlade...
www.mjolkfri.com/vaga-bjuda-mjolkfritt/7/mjolklistan/
Lovisa har inte rs. Såå skönt!! Puh!! Och i natt kan jag sova. Jippie
Wasa frukost, kan innehålla spår av mjölk. Gissar att man inte ska äta det då :(
Lelle, en stor kram till dig som kämpar så! Jag har inte haft en bråkdel av dina problem men hade det tufft första två månaderna med amningen och så. Har inte kommenterat dina inlägg eftersom jag tyvärr inte har några tips till dig eftersom jag inte haft liknande problem men läser allt du skriver och tänker på er! Du är grym och världens bästa mamma åt lilla Alice! Kram på dig och hoppas du fått sova mycket!
Jag är listad men de tar inte emot 3-månaders tyvärr pga av bristande kompetens. MEN, nästäppan har släppt (kanske var det ngn megakråka i vägen) och hon har inte haft ont i magen på hela dagen. Även slutat med äpplejos, läste om en bebis som inte tålde det. Så märkligt det där att hon har ont vissa dagar. Kanske har uteslutning av MP hjälpt redan.. Nu måste det bara vända för jag orkar inte så mycket mer. Och stackars pappa som måste vara på jobbet och oroa sig hela tiden. Jag är så nöjd med Alice pappa nu, han är verkligen underbar på alla sätt och vis. Otroligt stöttande och förstående, annars hade man väl inte orkat.
Tråkigt för er med jobbiga pappor nu, det orkar man bara inte med när man har det så tufft.
Igårkväll grät Alice pappa när hon till slut somnade i hans famn, han gråter extremt sällan vill jag tillägga. Han var så ledsen över att se henne ha så ont.