• Molle1981

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
  • Sensitiveguy
    MrFahrenheit skrev 2015-01-15 23:11:27 följande:

Det bästa med mångkulturen är att vi äntligen har möjlighet att visa för oss själva (människor) att man kan respektera varandra även om man har olika religion, hudfärg, ursprung, Kojo Akolor och att människor är mer än en belastning för samhället.

Jag håller med om att pizzan hade kommit hit förr eller senare oavsett men underskatta inte kebab rullen!!!!!

• MrFahrenheit

Intressant att SD-beleibers plötsligt har börjat starta trådar som inte direkt framgår i trådens rubrik längre.

Snälla tappa inte färgen...

"I Beleibe they are bench-luvers!!!"

• KillBill
    MrFahrenheit skrev 2015-01-15 23:11:27 följande:

Det bästa med mångkulturen är att vi äntligen har möjlighet att visa för oss själva (människor) att man kan respektera varandra även om man har olika religion, hudfärg, ursprung, Kojo Akolor och att människor är mer än en belastning för samhället.

Jag håller med om att pizzan hade kommit hit förr eller senare oavsett men underskatta inte kebab rullen!!!!!

I think we have a winner!
  • FiaMedFunkk

Charlie Hebdo, helt klart. Nu demonstrerar folk över hela Europa mot islamismen. Vi kunde inte ha bättre valarbetare. 2015 kommer att bli ett högst "islamofobiskt" år.

Inte för att det kristofobiskt när man bränner kyrkor.

• Dorian Ertymexx
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 00:53:26 följande:
    Charlie Hebdo, helt klart. Nu demonstrerar folk över hela Europa mot islamismen. Vi kunde inte ha bättre valarbetare. 2015 kommer att bli ett högst "islamofobiskt" år.

Du borde läsa på, Fia, så verkar du inte så bortgjord. Folk protesterade mot dåden, inte mot islam eller islamism.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Molle1981 skrev 2014-12-27 01:29:02 följande:
    Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)
    Wow...

Så du tror alltså på allvar att det är invandringen som gör att det skärs ned i välfärden? Du tror inte att åtta år av Alliansstyre - med medvetna nedskärningar på just välfärden, de sista fyra åren med SDs stöd och goda vilja, har något med saken att göra?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 00:53:26 följande:

Jag håller med om att det som inträffade var väldigt tråkigt och att detta ytterligare kommer att spä på rädslan för terrorister inom vårt närområde. Ett utmärkt tillfälle, precis som du säger, ett tillfälle som ALLA populister utnyttjar till sin egen fördel.

Skippa skitsnacket nu, om att ni nu INTE är populister, för det är precis det ni är när ni hävdar att detta är bra för er egen del och samtidigt hävdar att ni har möjlighet att växa er ännu större på grund utav denna missär. Det är inte för intet som SD och övriga högerextrema partier inom EU är beroende utav denna typ utav terrorism, som för övrigt är helt skillt ifrån Islam i sig!

Ni är minst lika farliga i just ert sätt att tänka som dem är...
  • FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-16 01:01:12 följande:
    Du borde läsa på, Fia, så verkar du inte så bortgjord. Folk protesterade mot dåden, inte mot islam eller islamism.
    Just det. Så låter det när man läser svenska löpsedlar. Jag råkade vara där. Så jag litar på mina medmänniskor där i Frankrike.
  • FiaMedFunkk
    MrFahrenheit skrev 2015-01-16 01:14:32 följande:
    Jag håller med om att det som inträffade var väldigt tråkigt och att detta ytterligare kommer att spä på rädslan för terrorister inom vårt närområde. Ett utmärkt tillfälle, precis som du säger, ett tillfälle som ALLA populister utnyttjar till sin egen fördel.

Skippa skitsnacket nu, om att ni nu INTE är populister, för det är precis det ni är när ni hävdar att detta är bra för er egen del och samtidigt hävdar att ni har möjlighet att växa er ännu större på grund utav denna missär. Det är inte för intet som SD och övriga högerextrema partier inom EU är beroende utav denna typ utav terrorism, som för övrigt är helt skillt ifrån Islam i sig!

Ni är minst lika farliga i just ert sätt att tänka som dem är...
    Väldigt mycket vi, ni, oss och dom. Generaliserar du nu?
  • MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 01:31:40 följande:
    Väldigt mycket vi, ni, oss och dom. Generaliserar du nu?
    Jag är enbart rak på sak.

A true Beileber, never says no
    A true Beleiber, says only jay (I beleibe)!

I Beliebin justice, I beleive in the truth...

"Move bitch, get out the way, get out the way...

OH NO! The fight's out
    I'ma 'bout to punch yo...lights out
    Get the FUCK back, guard ya grill
    There's somethin' wrong, we can't stay still
    I've been drankin' and bustin' two
    and I been thankin' of bustin' you
    Upside ya motherfuckin' forehead..."
Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?