• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sopp

Oj hyr var det att bevittna en förlossning från sidolinjen så att säga? Själv blev jag faster i förrgår ???? gick och handlade julklappar till lillkilken igår. Känns skoj, nu har vi tre killar inom två år i släkten ????

• lördagsgodis

Det var riktigt häftigt att vara på sidn av, känns som om jag haft min fjärde förlossning fast utan smärta:D alla barnen sover här hemma och nästan all mat är lagad så jag ligger och skvalpar i ett julbad innan vi ska slå in några bortglömda klappar, måste säga att de är skönt att intevara hos oss på jul som det varit de senaste 4 åren utan att vara bortbjdna mycket mindre tress. God jul på alla

• Inorr02

vad väger små nu? vad vägde de på 3 månades kollen ?

på 3 månaders kollen vägde min på 7840 så tippar att han drar lite över 8 kg nu. han har ren storlek 74 nu 

• lördagsgodis

Hoppas alla haft en trevlig jul! Vi pustar ut lite idag och barnen har hunnit titta lite på sina julklappar men snart kommer kusiner och sonen har nyss åkt till en kompis, min man och några gubbar ska bada i badtunnan och dricka öl ikväll men barnen passar på att bada nu snart. Trist meddenna halka nu på jullovet, inte mycket man kan göra ute.

Alva ska till bvc efter helgdagarna så får se vad hon väger då, hon drar 68 nu men vissa 62 funkar fortfarande. Hon tycker det är skönt stt vara hemma idag

• smurfan8402

Jonathan vägde 7945 på 3 månaders kontrollen, så jag tror han väger typ 9000 nu. Han känns jätte tung
    Han har oxå 74 på alla kläder nu. Vissa bodysar är de till och med 80 på, bara för att dom blir så tajta vid knäppningen mellan benen.

Vi ska på 4 månades besöket den 14/1då är han 41/2 månad.

• lizanilander

Shit villka skillnader det är på barn/bebisar egentligen :O så intressant att se :) Mio var 57,4 och vägde 6000 vid 3 månader. Ska dit nu på måndag på 4 mån. koll :) vi kör 62 på kläderna. 

• lizanilander
    smurfan8402 skrev 2016-01-02 09:38:04 följande:

Jonathan vägde 7945 på 3 månaders kontrollen, så jag tror han väger typ 9000 nu. Han känns jätte tung
    Han har oxå 74 på alla kläder nu. Vissa bodysar är de till och med 80 på, bara för att dom blir så tajta vid knäppningen mellan benen.

Vi ska på 4 månades besöket den 14/1då är han 41/2 månad.

En stor grabb! Vår äldsta vägde 9,1 när han var ett år, haha :P Nu är han 2 år och 4 månader och jag tror han kanske väger 12 nu. Vår lilla kommer ju ha gått om den stora till sommaren :P
Svar på tråden BF september 2015!