IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej hej, ny i denna tråd. Är just nu stolt ruvare av ett toppenembryo, det blev insatt i torsdags. Vi hoppas så! Inga embryon till frysen denna gång. Det är 2:A IVF försöket på Sahlgrenska. Ett MA i bagaget efter första IVF:n. Haft ett tungt 2014 på många sätt, men nu hoppas vi på 2015 istället. Testdag 31/1, men kommer säkert testa innan
Hej hej, ny i denna tråd. Är just nu stolt ruvare av ett toppenembryo, det blev insatt i torsdags. Vi hoppas så! Inga embryon till frysen denna gång. Det är 2:A IVF försöket på Sahlgrenska. Ett MA i bagaget efter första IVF:n. Haft ett tungt 2014 på många sätt, men nu hoppas vi på 2015 istället. Testdag 31/1, men kommer säkert testa innan
Vul idag.. Wish me luck.. =)
Maka011
Lycka till idag på VUL, håller tummarna för många fina ägg!
Första besöket avklarat! Alla sprutorna ligger hemma i kylen och väntar. Beräknad mens 24/1. Samma dag som jag fyller år... Hoppas hoppas att det är ett gott tecken!
La till mig själv på listan och såg att vi är två st som härjar på Carlanderska.
Vul idag.. Wish me luck.. =)
Maka011
Lycka till idag på VUL, håller tummarna för många fina ägg!