IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
GrukanGrace:
Ska du på något VUL och kolla? Man vill ju såklart hävda att du fortfarande är gravid men förstår samtidigt din misstro, därav min undran om man kan gå på ett VUL och konstatera.
Vad trist å tråkigt! Hoppas ändå att det stannade kvar! Hag tror det kan ta
Nej jag har inte sprutor hemma. De har tyvärr varit dåliga med information sen juluppehållet och tyvärr har de inte öppet på helgerna :(
Men nu har jag i varje fall tjötat till mig ett möte på måndag..
Jag ska ringa på måndaG. Får se vad de säger.
Grukan, så tråkigt att höra :( håller tummarna för att det inte är så.
Jag fick ont i magen igår, dagen efter ÄP. Den blev väldigt uppblåst på kvällen, och jag har svårt att göra nr. 2. Nu på morgonen efter är det bättre men inte bra. Kan det vara lite överstimulering? Igår såg jag gravid ut! Tänker att det ev kan vara förstoppning också...
Grukan, så tråkigt att höra :( håller tummarna för att det inte är så.
Jag fick ont i magen igår, dagen efter ÄP. Den blev väldigt uppblåst på kvällen, och jag har svårt att göra nr. 2. Nu på morgonen efter är det bättre men inte bra. Kan det vara lite överstimulering? Igår såg jag gravid ut! Tänker att det ev kan vara förstoppning också...
Någon sim vet hur snabbt det syns på gravtestet om man fått missfall? Vilket jag tror till 99,9%.
Testet kl 5 i natt gav plus/gravid båda två men sen har jag haft riktig blödning. Så pyret lär inte vara kvar. Men ändå när tror ni jag kan få svart på vitt?
Vet ni om man ska ta sprutorna en viss tid på dygnet? Mina heter Bemfola, nån annan som ska/har spruta med dessa?
Börjar bli dönervös.......!!
Hej!
Hoppar in här hos er.
Efter lång utredning via landstinget som resulterade i oförklarlig barnlöshet bestämde vi oss för privat behandling via ivf kliniken i Umeå. På tisdag den 20/1 är det dags för vårt första besök och jag känner mig så lättad att få komma igång efter många års försök... Hur lång tid efter första besöket brukar man få komma igång? Stor kram till alla er tappra kvinnor..
Vet ni om man ska ta sprutorna en viss tid på dygnet? Mina heter Bemfola, nån annan som ska/har spruta med dessa?
Börjar bli dönervös.......!!