IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Tack gick bra idag ett Toppen embryo återfört. Nu bara den långa långa väntan.
Va härligt! Nu håller vi tummarna för dig. :)
Tack gick bra idag ett Toppen embryo återfört. Nu bara den långa långa väntan.
11#2076CiteraAnmäl
Hej ! En liten fråga som jag hoppas någon vänlig själv kan svara på:)
Inför spermatestet som ska användas hur gjorde ni teasa ni killen dagarna innan alltså lekte utan att han fick utlösning, start stopp metoden? Är der bra att göra så lr blir spermierna dåliga utav det ?
Min kille har för få spermier och efter 2 v avhållsamhet så kom han inte mycket alls vilket kändes såå konstigt..
Ägglossningsprutan tagen! Vilket meck d va med pregnyl sprutan.. Otrivelll va mkt lättare att förstå sig på. Nu börjar man bli lite nervös för äggplocket på tisdsg!
Glömde fråga en sak när jag pratade med sköterskan nyss, men förhoppningsvis är det nån här inne som vet :)
Jag ska ta ägglossningssprutan imorn, hur är det med sex nu innan äggplock? Har för mig att jag läst att mannen ska ha utlösning senast då jag tar sista sprutan, kan det stämma?
Glömde fråga en sak när jag pratade med sköterskan nyss, men förhoppningsvis är det nån här inne som vet :)
Jag ska ta ägglossningssprutan imorn, hur är det med sex nu innan äggplock? Har för mig att jag läst att mannen ska ha utlösning senast då jag tar sista sprutan, kan det stämma?