BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Ja men det är så himla svårt alltså. Jag har tittat massa på barnvagnar på internet men idag var vi och testade lite på lekia. Var skönt att köra och känna och klämma på dom. haha. Men det är svårt ändå. Kostar en hel del den vi tittade på. Men vi ska iväg snart igen och titta i sundsvall också. Vet inte vad det finns för affärer med barnvagnar här omkring:p
Haha ja, det skulle inte vara helt fel:D Tack så mycket:) Hoppas allt går bra bara:)
Hej! Gjorde ju rul den 5e, bebis mådde toppen men de är en riktig liten rackarunge! ;) den hade navelsträngen mellan benen så vi fick inte veta tyvärr men oj vad underbart det va att se den lille röra sig :) blev även bakflyttad nästan en vecka så är nu i vecka 19(18+3) går in i ny vecka på fredagar :)
Vad tror ni de är för kön om man kollar enligt "skallteorin"? :)
Hej! Gjorde ju rul den 5e, bebis mådde toppen men de är en riktig liten rackarunge! ;) den hade navelsträngen mellan benen så vi fick inte veta tyvärr men oj vad underbart det va att se den lille röra sig :) blev även bakflyttad nästan en vecka så är nu i vecka 19(18+3) går in i ny vecka på fredagar :)
Vad tror ni de är för kön om man kollar enligt "skallteorin"? :)
Hej, har varit lite frånvarande här ett tag. Hoppas allting är bra med er och magarna :)
Själv kliver jag in i vecka 27 idag, helt sjukt vad tiden går fort! Börjar se stor ut och känner mig framförallt gigantisk och klumpig.. 7kg plus hittills, tror det blir många kilon till i och med att jag hade lågt bmi innan graviditet så behöver nog många extrakilon :)
Enda besväret jag känner av är halsbränna annars mår jag fint! :)
Åh nu blev det lite fel.. Är "bara" i v26 idag! ;)
Hej, har varit lite frånvarande här ett tag. Hoppas allting är bra med er och magarna :)
Själv kliver jag in i vecka 27 idag, helt sjukt vad tiden går fort! Börjar se stor ut och känner mig framförallt gigantisk och klumpig.. 7kg plus hittills, tror det blir många kilon till i och med att jag hade lågt bmi innan graviditet så behöver nog många extrakilon :)
Enda besväret jag känner av är halsbränna annars mår jag fint! :)