• JGFH

BF Juni/Juli 2015 Östersund

Hej!
    Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015? 

• Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund
  • hipshakinbaby

ska verkligen bli spännande men känns lite overkligt ännu, hoppas de ändras när magen blir större o UL är gjort.. :)

• thuram

Idag har vi varit på rul!! En sprallig bebis som sparkade med benen och viftade med armarna <3

Tänk att det finns en liten bebis i min mage!

Har även hunnit tittat på en större lägenhet och skrivit kontrakt idag så i februari flyttar vi :)

Underbar dag!

• JGFH
    thuram skrev 2015-01-02 22:17:58 följande:
    Längtar dock tills magen blir riktigt go och rund och man kan ligga på kvällarna och känna sparkarna. Låter som att det är så mysigt! Igår sa sambon ett oj när jag tog av mig tröjan, haha! Han märker nog storleksskillnad på ett annat sätt än vad jag gör :p

Haha det komiska var att det löste sig väldigt fort.. ;) efter jag svarat på inlägget idag läste jag min mail och hade fått svar på en lägenhet från östersundshem, så nu ska vi bara godkännas så har vi en lägenhet nästa månad.. Är skuldfri och båda fast anställning så borde bli godkända :D visst hade det gått att bo här ett tag första tiden men med två katter och deras grejer och pyttebadrum och liten hall känns det lite trångt med vagn och grejer :p

Ja det är skönt att ha ett datum att räkna ner till :) även fast dagarna går sakta och jag har svårt att somna på kvällarna då jag lätt drömmer mig bort i dagdrömmar istället och nojjar mig över pengar, lägenhet och bilköp.. Mycket börjar snurra i huvudet nu :)

Ja men precis, känns som vi ändå är på samma nivå och stadie i livet :)
    Hehe ja samma här^^
    Ja, min kille tycker magen växer men jag ser inte det:p Jag tycker den som stannat upp. haha. 

Jaha men gud vad skönt:D Härligt att det ordnade sig för er:)

Har du varit på ul nu?:D Hur gick det? Fick du se vad det var för kön?
  • JGFH
    hipshakinbaby skrev 2015-01-05 01:25:36 följande:

Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :)  Mitten av Juli är de beräknat.. :)

Vad roligt med en till:) Välkommen
  • JGFH
    mystrollet skrev 2015-01-05 21:38:14 följande:

Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)

Om de går bra!:)

Välkommen:) Vilken fin mage du har^^
  • JGFH
    thuram skrev 2015-01-08 15:46:01 följande:

Idag har vi varit på rul!! En sprallig bebis som sparkade med benen och viftade med armarna <3

Tänk att det finns en liten bebis i min mage!

Har även hunnit tittat på en större lägenhet och skrivit kontrakt idag så i februari flyttar vi :)

Underbar dag!

Vad roligt att läsa^^ 
    Jag ska på rul i slutet på Januari. Känns som en evighet dit. Men då får vi vårat datum fastställt i alla fall. Just nu är vi förvirrade. Vad jag tror kommer våran lilla bebis vara beräknad omkring midsommar. 
    Vad fick ni för datum? 

Såg ni något kön?:)
  • mystrollet

Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????

• thuram
    JGFH skrev 2015-01-09 13:05:18 följande:

Vad roligt att läsa^^ 

Jag ska på rul i slutet på Januari. Känns som en evighet dit. Men då får vi vårat datum fastställt i alla fall. Just nu är vi förvirrade. Vad jag tror kommer våran lilla bebis vara beräknad omkring midsommar. 

Vad fick ni för datum? 

Såg ni något kön?:)

Tiden kommer att gå fort ska du se :) jobbigt att inte veta hur långt gången man är.. Men lite överraskning också då ;)

6 juni är vi beräknade, frågade aldrig om könet :) Känns mer spännande ;)
  • thuram
    mystrollet skrev 2015-01-09 16:59:28 följande:

Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????

Sådär ser min mage också ut,brukar puta ut på olika ställen.. Jättemysigt att ligga med handen på, förut kände jag inget men nu känns det som små bubblor vet inte riktigt vad det är men :p
Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund