BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
ska verkligen bli spännande men känns lite overkligt ännu, hoppas de ändras när magen blir större o UL är gjort.. :)
Idag har vi varit på rul!! En sprallig bebis som sparkade med benen och viftade med armarna <3
Tänk att det finns en liten bebis i min mage!
Har även hunnit tittat på en större lägenhet och skrivit kontrakt idag så i februari flyttar vi :)
Underbar dag!
Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :) Mitten av Juli är de beräknat.. :)
Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)
Om de går bra!:)
Idag har vi varit på rul!! En sprallig bebis som sparkade med benen och viftade med armarna <3
Tänk att det finns en liten bebis i min mage!
Har även hunnit tittat på en större lägenhet och skrivit kontrakt idag så i februari flyttar vi :)
Underbar dag!
Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????
Vad roligt att läsa^^
Jag ska på rul i slutet på Januari. Känns som en evighet dit. Men då får vi vårat datum fastställt i alla fall. Just nu är vi förvirrade. Vad jag tror kommer våran lilla bebis vara beräknad omkring midsommar.
Vad fick ni för datum?
Såg ni något kön?:)
Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????
Vilken vecka är ni i? Ja är i v.14 men mår jätte dåligt, hur mår ni?