• JGFH

BF Juni/Juli 2015 Östersund

Hej!
    Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015? 

• Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund
  • thuram
    JGFH skrev 2015-01-02 20:31:41 följande:

Haha ja men det kanske inte är så många i Östersund som ska ha barn i sommar;) haha. 

Ja men samma här:p Min mage börjar synas den. Går att dölja med tjocka tröjor och så men har jag åt sittande syns det. 

Ja men det brukar alltid ordna sig:) Man behöver egentligen ingen större de första året. Bebisen bor oftast inne i samma rum som föräldrarna så att få större brukar man hinna senare;)

Jasså? Vad kul:) Jag får se på mitt ul om det stämmer vad jag är i. För de vi tror är att mini ska komma till midsommar. Men vi får se nästa gång^^ Jag har inte fått någon ul tid än så jag längtar extremt tills vi får en tid och kan ställa in oss på det^^ 

Jaha:) Ja men då skiljer det inte direkt så mycket mellan oss ändå:) Kanske varit annat om du var 20 och jag 30 eller något:p haha. 

Längtar dock tills magen blir riktigt go och rund och man kan ligga på kvällarna och känna sparkarna. Låter som att det är så mysigt! Igår sa sambon ett oj när jag tog av mig tröjan, haha! Han märker nog storleksskillnad på ett annat sätt än vad jag gör :p

Haha det komiska var att det löste sig väldigt fort.. ;) efter jag svarat på inlägget idag läste jag min mail och hade fått svar på en lägenhet från östersundshem, så nu ska vi bara godkännas så har vi en lägenhet nästa månad.. Är skuldfri och båda fast anställning så borde bli godkända :D visst hade det gått att bo här ett tag första tiden men med två katter och deras grejer och pyttebadrum och liten hall känns det lite trångt med vagn och grejer :p

Ja det är skönt att ha ett datum att räkna ner till :) även fast dagarna går sakta och jag har svårt att somna på kvällarna då jag lätt drömmer mig bort i dagdrömmar istället och nojjar mig över pengar, lägenhet och bilköp.. Mycket börjar snurra i huvudet nu :)

Ja men precis, känns som vi ändå är på samma nivå och stadie i livet :)
  • thuram
    Rawrisaur skrev 2015-01-02 13:50:56 följande:

Jag är 22 och väntar mitt andra barn i mitten av juli, är just nu i v13.

Roligt med en Östersund tråd, jag bor på söder ??

Välkommen till vårat lilla gäng! :) hur gammal var du när du fick ditt första barn? :)
  • Rawrisaur
    thuram skrev 2015-01-02 22:19:14 följande:

Välkommen till vårat lilla gäng! :) hur gammal var du när du fick ditt första barn? :)

Jag hade precis fyllt 21 och nu lär jag hinna bli 23 innan nästa kommer :) Har komiskt nog samma bf-datum nu som jag hade då
  • hipshakinbaby

Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :)  Mitten av Juli är de beräknat.. :)

• thuram
    Rawrisaur skrev 2015-01-04 18:11:06 följande:

Jag hade precis fyllt 21 och nu lär jag hinna bli 23 innan nästa kommer :) Har komiskt nog samma bf-datum nu som jag hade då

Hehe vad spännande att se om den kommer ut samtidigt :)
  • thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-05 01:25:36 följande:

Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :)  Mitten av Juli är de beräknat.. :)

Du är så välkommen :) är det ditt första barn?
  • mystrollet

Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)

Om de går bra!:)

• thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-05 21:34:08 följande:

Japp de är mitt första barn :) så ska bli spännande

Okey, ja jag håller med! Har inte riktigt gått in i min lilla hjärna att till sommaren har vi en bebis, helt galet! Förstår inte riktigt att den ens finns i min mage.. Hoppas på att få det bekräftat och få det lite mer verkligt på torsdag då jag har ultraljudet :D
  • thuram
    mystrollet skrev 2015-01-05 21:38:14 följande:

Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)

Om de går bra!:)

Välkommen!

Vilken fin liten (stor) bula :D
Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund