BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Haha ja men det kanske inte är så många i Östersund som ska ha barn i sommar;) haha.
Ja men samma här:p Min mage börjar synas den. Går att dölja med tjocka tröjor och så men har jag åt sittande syns det.
Ja men det brukar alltid ordna sig:) Man behöver egentligen ingen större de första året. Bebisen bor oftast inne i samma rum som föräldrarna så att få större brukar man hinna senare;)
Jasså? Vad kul:) Jag får se på mitt ul om det stämmer vad jag är i. För de vi tror är att mini ska komma till midsommar. Men vi får se nästa gång^^ Jag har inte fått någon ul tid än så jag längtar extremt tills vi får en tid och kan ställa in oss på det^^
Jaha:) Ja men då skiljer det inte direkt så mycket mellan oss ändå:) Kanske varit annat om du var 20 och jag 30 eller något:p haha.
Jag är 22 och väntar mitt andra barn i mitten av juli, är just nu i v13.
Roligt med en Östersund tråd, jag bor på söder ??
Välkommen till vårat lilla gäng! :) hur gammal var du när du fick ditt första barn? :)
Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :) Mitten av Juli är de beräknat.. :)
Jag hade precis fyllt 21 och nu lär jag hinna bli 23 innan nästa kommer :) Har komiskt nog samma bf-datum nu som jag hade då
Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :) Mitten av Juli är de beräknat.. :)
Japp de är mitt första barn :) så ska bli spännande
Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)
Om de går bra!:)
Japp de är mitt första barn :) så ska bli spännande
Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)
Om de går bra!:)