• JGFH

BF Juni/Juli 2015 Östersund

Hej!
    Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015? 

• Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund
  • thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-10 00:12:05 följande:

Vilken vecka är ni i? Ja är i v.14 men mår jätte dåligt, hur mår ni?

Kliver in i v20 imorgon :) Har mått bra hela tiden faktiskt :) var några dagar i dom första veckorna jag hade lite morgonillamående men helt hanterbart.

Tråkigt för dig, hoppas det går över snart!
  • JGFH
    thuram skrev 2015-01-09 19:36:34 följande:

Tiden kommer att gå fort ska du se :) jobbigt att inte veta hur långt gången man är.. Men lite överraskning också då ;)

6 juni är vi beräknade, frågade aldrig om könet :) Känns mer spännande ;)

Vad mysigt:) det känns som dagarna går jätte långsamt. Haha:p fast vi har ju fått se våran bebis 2 gånger redan så vi kan inte vara missnöjd över det;)

åå vad kul:D

Var det de datum ni trodde själva också eller?:)
  • JGFH
    hipshakinbaby skrev 2015-01-10 00:12:05 följande:

Vilken vecka är ni i? Ja är i v.14 men mår jätte dåligt, hur mår ni?

Jag gick in i v 18 idag tror vi:) jag mådde inte alls bra i början av graviditeten. Det är kanske 2 veckor sedan som jag började må helt bra utan något illamående.
  • JGFH
    hipshakinbaby skrev 2015-01-10 19:03:10 följande:

Va skönt för er. Klev in v14 i fredags. Hur hantera ni illamåendet?

Jag kunde inte göra så mycket annat än försöka sova. Det var det ända som hjälpte mig. Men ibland kunde jag må så illa att jag inte kunde sova. Men du har gått ganska länge nu om du är i v 14 :) så det värsta kan vara över snart om du har tur. Har du mått illa länge?
  • thuram
    JGFH skrev 2015-01-10 13:19:07 följande:

Vad mysigt:) det känns som dagarna går jätte långsamt. Haha:p fast vi har ju fått se våran bebis 2 gånger redan så vi kan inte vara missnöjd över det;)

åå vad kul:D

Var det de datum ni trodde själva också eller?:)

Näe klaga inte nu, sjukt avis på er ;)

Ja, jag hade räknat på 5 juni så bara diff på en dag :)

Nu har jag äntligen berättat för chefen också, tog sin lilla tid. Haha! Och även gjort min graviditet offentlig, iaf på instagram :) tycker att det är så mycket "löst" folk man har på Facebook så där får det märkas så småningom.
  • JGFH
    hipshakinbaby skrev 2015-01-12 05:24:08 följande:

Ja Nästan hela graviditet. Första veckorna mådde jag bra.. riktigt jobbigt :(

Usch då:/ jag mådde dåligt ganska tidigt. Men känns jätte skönt att det är bättre nu. Kan inte äta vissa maträtter för då blir jag illamående. Haha. Hur mår du nu? Börjar det bli bättre?
  • JGFH
    thuram skrev 2015-01-13 21:13:29 följande:

Näe klaga inte nu, sjukt avis på er ;)

Ja, jag hade räknat på 5 juni så bara diff på en dag :)

Nu har jag äntligen berättat för chefen också, tog sin lilla tid. Haha! Och även gjort min graviditet offentlig, iaf på instagram :) tycker att det är så mycket "löst" folk man har på Facebook så där får det märkas så småningom.

Haha:) nej. Hoppas verkligen detta ultraljud vi ska göra nu ser bra ut:)

Okej:) ja vi har inte den blekaste aning om datum för våran lilla. Längtar tills vi får veta mer exakt

Jasså? Gick det bra? Skönt att du berättat. Slippa gå runt och tänka på det:) jag har inte gjort min graviditet offentlig ännu. Blir nog efter rul.

Ja det finns nog många på Facebook som egentligen inte behöver veta:p
  • thuram
    JGFH skrev 2015-01-15 16:44:52 följande:

Haha:) nej. Hoppas verkligen detta ultraljud vi ska göra nu ser bra ut:)

Okej:) ja vi har inte den blekaste aning om datum för våran lilla. Längtar tills vi får veta mer exakt

Jasså? Gick det bra? Skönt att du berättat. Slippa gå runt och tänka på det:) jag har inte gjort min graviditet offentlig ännu. Blir nog efter rul.

Ja det finns nog många på Facebook som egentligen inte behöver veta:p

Det kommer nog att se bra ut :) vilket datum har ni rul?

Ja han blev glad och nog lite förvånad faktiskt hehe :) ja nu är det så skönt att släppa magen fri så att säga, slippa tänka på vad man har på sig för kläder osv :)
Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund