BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Här går det bra, går in i vecka 19 på lördag. Rul 5e feb så ska bli riktigt spännande! :) Har foglossning och fruktansvärd ryggvärk för det mesta (hade daglig ryggvärk innan grav pga lastbilsolycka då ja bröt ryggen och blev stelop på 3 kotor) visste det skulle bli värre med grav :) men de är ju värt det. Inget illamående sen vecka 14 ungefär och har enbart gått upp 1kg :)
Bara 1 vecka kvar då :) jobbigt med foglossning.. Jobbar du eller blivit sjukskriven? Läskig olycka men klart att lite värk är värt för att få en liten bebis ;) skönt att du mår bra annars! Jag gick upp mitt första kilo runt v17 sen dess har det blivit 1kg i veckan typ.. Men jag är lång och smal och behöver nog ganska många extrakilon så det gör mig inge att gå upp lite :)
Driver eget hunddagis så är ganska flexibel, än så länge funkar det :)
Jo jag behöver nog också de där extrakg igentligen haha.
Ja men eller hur:) Vi ska väl åka och handla nästa helg så vi har mycket klart då man aldrig vet hur jobbigt det blir när man är för stor. Sedan vet man aldrig om den lilla kommer tidigare:) Jag hoppas nästan på att jag får föda tidigare:)
Ja men precis:) Det får gå som det går:) Ångrar du att ni inte tittade kön eller känns det skönt att inte veta? ;)
Blev något fel på förra inlägget så jag provar igen. haha:)
Ja verkligen, de som redan har barn tycker det kan vara bra att ha det mesta klart då man aldrig vet hur man mår när man blir för stor osv. Men vad skönt, vi håller på att titta på barnvagn.
Vet verkligen inte vad vi ska köpa. Det finns så himla mycket att jag bara blir less efter 5 minuter. haha.
Men vi funderar på en Emmaljunga, verkar ha bra omdöme och bra test:) Men vi får se. Vad har ni hittat för barnvagn?
Okej, känns roligt att det blir en överraskning när den kommer ut också:)
Jag tänker köpa så mycket neutralt som möjligt när det gäller saker som barnvagn och allt sånt.
Vi väntar en liten tjej:) Längtar så tills det är dags för bf :)