BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)
Om de går bra!:)
Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)
Om de går bra!:)
Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????
Här går det bra, går in i vecka 19 på lördag. Rul 5e feb så ska bli riktigt spännande! :) Har foglossning och fruktansvärd ryggvärk för det mesta (hade daglig ryggvärk innan grav pga lastbilsolycka då ja bröt ryggen och blev stelop på 3 kotor) visste det skulle bli värre med grav :) men de är ju värt det. Inget illamående sen vecka 14 ungefär och har enbart gått upp 1kg :)
Bara 1 vecka kvar då :) jobbigt med foglossning.. Jobbar du eller blivit sjukskriven? Läskig olycka men klart att lite värk är värt för att få en liten bebis ;) skönt att du mår bra annars! Jag gick upp mitt första kilo runt v17 sen dess har det blivit 1kg i veckan typ.. Men jag är lång och smal och behöver nog ganska många extrakilon så det gör mig inge att gå upp lite :)
Hej! Gjorde ju rul den 5e, bebis mådde toppen men de är en riktig liten rackarunge! ;) den hade navelsträngen mellan benen så vi fick inte veta tyvärr men oj vad underbart det va att se den lille röra sig :) blev även bakflyttad nästan en vecka så är nu i vecka 19(18+3) går in i ny vecka på fredagar :)
Vad tror ni de är för kön om man kollar enligt "skallteorin"? :)