BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej, jag är beräknad i början av juni :) Har fortfarande inte berättat för många även fast jag är i vecka 14 nu.. Längtar till ultraljudet så jag kanske fattar att det är en liten bebis där inne ;)
När har du bf?
Oj vad mysigt:) Jag har 24 Juni. Har inte gått 12 veckor än så jag är rädd för missfall. Jag ska på ultraljud nästa vecka, hoppas allt ser bra ut då:)
Oj vad mysigt:) Jag har 24 Juni. Har inte gått 12 veckor än så jag är rädd för missfall. Jag ska på ultraljud nästa vecka, hoppas allt ser bra ut då:)
Ja det känns spännande:) Har redan varit på 1 när jag var i v 6 om jag inte minns fel. Jag har diabetes, så då blir det många ultraljud. Jasså? Får man inte göra något förrän v 18? Jag är så nojjig att den lilla inte ska leva och så. Hoppas allt ser bra ut.
Ja det är mitt första barn:) För dig då?
Ja det känns spännande:) Har redan varit på 1 när jag var i v 6 om jag inte minns fel. Jag har diabetes, så då blir det många ultraljud. Jasså? Får man inte göra något förrän v 18? Jag är så nojjig att den lilla inte ska leva och så. Hoppas allt ser bra ut.
Ja det är mitt första barn:) För dig då?
Ja men verkligen. Dåligt att man inte får göra ultraljud om man känner att man är orolig eller så. Oj, vad jobbigt att blöda:( Är livrädd att jag ska börja blöda eller att något inte är bra. Känns som en evighet tills nästa vecka. Vill att tiden ska gå fort så jag får veta hur det står till där inne:) Gud så spännande, fungerar dopplern bra? Vad kostar en sån och vart köper man det?:)
Okej:)
Tänk om jag kunde vända saker och ting till positivt:p haha.
Jag ska väl kanske berätta för dom närmsta efter jag varit på ul:)
Jaha, men oj vad smart att det finns sånt för hemmabruk ändå. Men på vilket sett kan det vara skadligt att lyssna på hjärtljudet?
Hur reagerade dom när du berättade? :) Jag har bara berättat för min familj och sambons föräldrar. Men det är väl till stor del ifall det skulle hända något så dom vet om varför vi kanske är ledsen.
Tänk om jag kunde vända saker och ting till positivt:p haha.
Jag ska väl kanske berätta för dom närmsta efter jag varit på ul:)
Jaha, men oj vad smart att det finns sånt för hemmabruk ändå. Men på vilket sett kan det vara skadligt att lyssna på hjärtljudet?
Hur reagerade dom när du berättade? :) Jag har bara berättat för min familj och sambons föräldrar. Men det är väl till stor del ifall det skulle hända något så dom vet om varför vi kanske är ledsen.