BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Åh vad struligt ni fick det.. låter inte så kul! Hoppas ni hittar ett bra hus snart :)
Ja precis. Näe inga besvär alls egentligen. Förutom konstant nästäppa och lindrig halsbränna :) Men sånt som går att klara vardagen med utan problem :) Börjar bli lite jobbigt att sova nu bara när man har blivit så stor om magen så det är jobbigt att vända på sig i sängen :p
Aha kan tänka mig att det är lätt att dra på sig förkylningar när man jobbar med barn. Skönt att det mesta delen varit bra :)
Vi bor i odensala :)
Okej, det låter ändå lagomt:) Vad gick det att köpa ett hus på där borta? Är det billigare än att bygga själv?
Vad roligt. Jag fick hem någon tidning idag och lite rabatter på kappahl för nyfödda. Tror även jag ska gå på apoteket och hämta ut ett paket. Kommer inte riktigt ihåg alla ställen jag blivit medlem på. haha.
Åh, vad mysigt. Det är inte så länge kvar för er väl? Vilken vecka är du i nu?
Maer85:
Jag har köpt på mig massa filtar som jag tänkt ha i vagnen sen har jag tänkt att kanske använda en mjukisoverall eller något :) Så svårt när det blir sommar tycker ja och här uppe vet man ju aldrig vad det kan bli för väder.. :p
Men min liggdel är så stor så bebisen kommer ju kunna rulla runt flera varv (nej kanske inte men den känns så stor och tom) har du nå tips på vad man kan ha i för att fylla upp den lite? tjockare filt kanske så det blir mindre plats.. Har kört fast där i min planering.. :p
Jag har köpt på mig massa filtar som jag tänkt ha i vagnen sen har jag tänkt att kanske använda en mjukisoverall eller något :) Så svårt när det blir sommar tycker ja och här uppe vet man ju aldrig vad det kan bli för väder.. :p
Men min liggdel är så stor så bebisen kommer ju kunna rulla runt flera varv (nej kanske inte men den känns så stor och tom) har du nå tips på vad man kan ha i för att fylla upp den lite? tjockare filt kanske så det blir mindre plats.. Har kört fast där i min planering.. :p