• Anonym (Deppig)

Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?

Den frågan har jag ställt till mig själv många gånger under 24 år, mina kompisar har under hela våran uppväxt haft massor av tjejer och flickvänner men jag har inte haft en enda på 24 år.

Som person så är jag social, trevlig, omtänksam, generös och oftast glad. Jag gillar att träna, kolla på sport, laga mat och göra andra saker som jag mår bra av. När jag är med mina kompisar och deras tjejer så är jag alltid glad och de skulle aldrig märka på mig att jag mår dåligt. 
    När jag kommer hem från jobbet så känns det så ensamt så jag åker iväg och hittar på saker för att inte känna mig nere, jag vill också hitta en tjej att komma hem till, laga en god middag till, mysa med framför tvn, skämma bort henne med saker och upplevelser, komma hem efter jobbet med en blomma och en liten överraskning, ge henne frukost på sängen och viska i hennes öra hur mycket jag älskar henne och hur glad jag är att ha henne i mitt liv. Förbereda en picknick och ta med henne till en fin plats där vi båda har en mysig stund tillsammans, planera veckorna tillsammans, åka och handla, skaffa barn och gifta sig och sådana saker.
    Jag brukar hitta på saker med mina kompisar då och då och oftast så är deras flickvänner med och jag känner mig så utanför och avundsjuk, när de plötsligt kan kyssas eller prata om saker de planerar för framtiden så sitter jag där och känner mig misslyckad, ibland tackar jag nej när jag blir hembjuden till dom på middag för jag orkar inte sitta där och känna mig värdelös. Vill också en dag ta med "min" flickvän och presentera henne för mina närmaste för jag är övertygad om att de undrar, min kompis trodde att jag var homosexuell eftersom jag aldrig tar med någon tjej.

Jag börjar att ge upp hoppet om att någonsin bli kär, eller kär har jag varit många gånger, men har gett upp hoppet om att någon tjej ska se mig som intressant och ge mig en chans att lära känna mig och min insida.
    Jag har det jag vill ha i livet, bra vänner, bra jobb som jag trivs med, en bra familj, fritidsintressen men det jag saknar är en tjej. Jag känner att livet är meningslöst utan en flickvän och vet inte hur jag ska göra för att få en!
    Skulle göra vad som helst.

Jag tar kontakt med tjejer både på krogen och på dejtingsajter men ingen genom alla åren har visat intresse.
    Jag är charmig och ler mycket och försöker vara trevlig och starta en konversation men ingen visar något intresse, de sitter med huvudet nere i sin telefon eller kollar åt sina vänners håll.
    På dejtingsidan så skriver jag personliga mejl till de tjejer som jag tycker verkar vara intressanta, läser igenom deras presentation och skriver sedan ett mejl och har aldrig fått ett mejl tillbaka.  Inte från en enda!
    Vad gör jag för fel för att tjejer undviker mig? Varför är jag så ointressant?
    Skriver till alla slags tjejer, en tjej med fotomodellutseende lägger jag inte ens ner tid att skriva till för vet att en sådan tjej kan jag aldrig få, utan skriver till tjejer som jag själv anser inte är så vackra men inte ens de svarar tillbaka så man känner sig skit ful och värdelös.

Hur ska jag göra för att få en flickvän, att bli stolt över och äntligen bli lycklig och få dela mitt liv tillsammans med en annan person?
    Skulle bli jätte glad om ni ville ge mig lite tips.

• Svar på tråden Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?
  • Anonym (oseriös)
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-23 01:31:39 följande:
    Jaha så om en kille kommer fram till dig som du tycker är oattraktiv, kan du inte ens prata med honom då?
    Är det väldigt viktigt med utseende så du måste känna en attraktion till killen du pratar med annars ger du honom ingen chans?

Jag måste iaf känna en attraktion till killen direkt, en liten åtminstone, för att ge det en chans. Däremot så skulle jag ju inte dissa honom som samtalspartner eller potentiell vän bara för att han var oattraktiv så om det kom en oattraktiv kille fram till mig på krogen (om jag var singel då) så skulle jag prata med honom ifall...

- han inte var alldeles för full
    - det var uppenbart att han var tänd på mig/var intresserad av mig som mer än vän

Men för att man ska visa ett intresse tillbaka som mer än vän så vill iaf jag känna någon form av attraktion direkt. Det måste vara något man fastnar för.

• Anonym (förstår)
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-23 01:31:39 följande:
    Jo jag har redan nämnt det att alla mina vänner har längre och fint förhållande sedan några år med jätte fina tjejer, de träffas och planerar saker, åker på semester tillsammans, hittar på saker. De frågar alltid om jag vill hänga med men jag tackar oftast nej. Vi träffas en kväll i veckan då alla kan jag och mina kompisar och deras tjejer och käkar och umgås hos en kompis, de sitter och pratar med varandra, planerar vad de ska göra, att de har pratat om att skaffa barn. Sitter och håller varandra i handen och hånglar. Du kanske kan förstå in i min situation att det inte är så roligt att sitta där och alltid sitta bredvid en tom stol och lyssna på deras lycka. jag känner mig utanför och avundsjuk på att mina kompisar lever lyckliga liv medans mitt liv är skit. Jag är glad för deras skull då jag älskar dom väldigt mycket men skulle så gärna vilja komma dit med en tjej, presentera henne för dom för första gången och känna mig stolt över henne. Känna mig älskad och göra allt som jag drömmer om tillsammans med henne.
    Jag jobbar så har inte den möjligheten.

Jaha så om en kille kommer fram till dig som du tycker är oattraktiv, kan du inte ens prata med honom då?
    Är det väldigt viktigt med utseende så du måste känna en attraktion till killen du pratar med annars ger du honom ingen chans?

Hm hur ska en psykolog hjälpa mig att få en flickvän? Psykologen kan ju inte svara för alla tjejer som nobbat mig, jag förstår inte vad jag gör för fel, alla mina kompisar tycker jag är en bra kille och hur trevlig som helst. Varför tror du att jag är blyg? Jag är väldigt trevlig och social som person och trots att jag hela tiden får nobben av tjejer så fortsätter jag att gå fram till tjejer, är det och vara blyg?
    Ja, jag förstår dig men jag brukar i för sig aldrig hänga på nånting där det är bara par just för att undvika den situationen som du nyss beskrev. Nej, jag kan hålla med om att det är inte kul att sitta där själv.

Mitt svar på din fråga blir nej. Jag är en pratsam och social person, pratar med alla även med främlingar. Jag som person tycker att varje människa har något fint i sig, för mig finns inga fula människor men det är jag det, att jag just skrev om utseendet är vad jag i alla fall har hört att det kan vara hinder för vissa. Jag ser nog mer på en människans inre i första hand än dess yttre, du förstår nog vad jag menar. Jag umgås inte med en snygg person om denne är snygg men jävligt elak inuti. Slutsatsen är således är att jag kan prata med alla och gör det också.

Blyg var bara ett exempel, i alla fall den egenskapen har en del killar som har svårt att skaffa en tjej. Du verkar inte alls blyg tycker jag enligt det du skrev till mig nu. Psykolog kan hjälpa dig att se dig hur du verkar utåt skulle jag säga, det finns väldigt duktiga psykologer som kan nästan berätta ordagrant ens situation, ens rädslor osv. utan att man berättat hela historian. De är väldigt analyserande och känner av folk.
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (oseriös) skrev 2014-12-23 15:49:40 följande:

Jag måste iaf känna en attraktion till killen direkt, en liten åtminstone, för att ge det en chans. Däremot så skulle jag ju inte dissa honom som samtalspartner eller potentiell vän bara för att han var oattraktiv så om det kom en oattraktiv kille fram till mig på krogen (om jag var singel då) så skulle jag prata med honom ifall...

- han inte var alldeles för full
    - det var uppenbart att han var tänd på mig/var intresserad av mig som mer än vän

Men för att man ska visa ett intresse tillbaka som mer än vän så vill iaf jag känna någon form av attraktion direkt. Det måste vara något man fastnar för.

Okej, hoppas det finns andra tjejer som inte bara går på utseende och blir kär i en personlighet och tycker att en fin insida är lika mycket värd!
    Är du sådan att hur han är som person spelar mindre roll när han har ett yttre som en fotomodell? Blir inte det tråkigt efter ett tag om ni inte har så mycket gemensamt, att du endast älskar honom för att han ser bra ut.
    För jag tolkade det så att mindre fina killar kan du iallafall tänka dig prata med medan en vacker kille kan du tänka dig ett förhållande med? Om jag nu är oattraktiv för tjejer hur ska jag då göra när jag blir dömd på förhand för att vara en sämre kille, om det du säger stämmer att tjejer vill ha en pojkvän som ser väldigt bra ut och att en mindre vacker kille med fin insida kan hon bara vara vän med! 
    Finns det inga tjejer som går på personlighet och ser det fina i killens inre? Eller är det bara det yttre skalet som räknas?
    Anonym (förstår) skrev 2014-12-24 00:30:19 följande:
    Ja, jag förstår dig men jag brukar i för sig aldrig hänga på nånting där det är bara par just för att undvika den situationen som du nyss beskrev. Nej, jag kan hålla med om att det är inte kul att sitta där själv.

Mitt svar på din fråga blir nej. Jag är en pratsam och social person, pratar med alla även med främlingar. Jag som person tycker att varje människa har något fint i sig, för mig finns inga fula människor men det är jag det, att jag just skrev om utseendet är vad jag i alla fall har hört att det kan vara hinder för vissa. Jag ser nog mer på en människans inre i första hand än dess yttre, du förstår nog vad jag menar. Jag umgås inte med en snygg person om denne är snygg men jävligt elak inuti. Slutsatsen är således är att jag kan prata med alla och gör det också.

Blyg var bara ett exempel, i alla fall den egenskapen har en del killar som har svårt att skaffa en tjej. Du verkar inte alls blyg tycker jag enligt det du skrev till mig nu. Psykolog kan hjälpa dig att se dig hur du verkar utåt skulle jag säga, det finns väldigt duktiga psykologer som kan nästan berätta ordagrant ens situation, ens rädslor osv. utan att man berättat hela historian. De är väldigt analyserande och känner av folk.
    Nej men hur ska jag undvika den situationen? Sluta helt och umgås med mina vänner, och bli ännu mer deprimerad? Jobbet och mina vänner är det enda positiva i mitt liv, skulle jag sluta träffa dom så vore jag helt ensam. Det enda jag vill och drömmer om är att få en flickvän så även jag får le, bli lycklig och få fjärilar i magen. Känns sjukt jobbigt och tomt att komma hem till en tom lägenhet varje dag.

Är övertygad att mina vänner skulle säga åt mig om jag gjort något fel när jag går fram till en tjej, de känner mig bättre än en psykolog. Både mina vänner och deras flickvänner tycker att jag är en snäll,social och omtänksam kille så de tycker det är konstigt att jag aldrig träffat någon. Det sägs att det finns någon för alla men det gör ju inte det för isåfall hade jag träffat eller fått positiv respons av en tjej för länge sedan.

• Anonym (förstår)
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-28 23:21:20 följande:
    Okej, hoppas det finns andra tjejer som inte bara går på utseende och blir kär i en personlighet och tycker att en fin insida är lika mycket värd!
    Är du sådan att hur han är som person spelar mindre roll när han har ett yttre som en fotomodell? Blir inte det tråkigt efter ett tag om ni inte har så mycket gemensamt, att du endast älskar honom för att han ser bra ut.
    För jag tolkade det så att mindre fina killar kan du iallafall tänka dig prata med medan en vacker kille kan du tänka dig ett förhållande med? Om jag nu är oattraktiv för tjejer hur ska jag då göra när jag blir dömd på förhand för att vara en sämre kille, om det du säger stämmer att tjejer vill ha en pojkvän som ser väldigt bra ut och att en mindre vacker kille med fin insida kan hon bara vara vän med! 
    Finns det inga tjejer som går på personlighet och ser det fina i killens inre? Eller är det bara det yttre skalet som räknas?
    Anonym (förstår) skrev 2014-12-24 00:30:19 följande:

Nej men hur ska jag undvika den situationen? Sluta helt och umgås med mina vänner, och bli ännu mer deprimerad? Jobbet och mina vänner är det enda positiva i mitt liv, skulle jag sluta träffa dom så vore jag helt ensam. Det enda jag vill och drömmer om är att få en flickvän så även jag får le, bli lycklig och få fjärilar i magen. Känns sjukt jobbigt och tomt att komma hem till en tom lägenhet varje dag.

Är övertygad att mina vänner skulle säga åt mig om jag gjort något fel när jag går fram till en tjej, de känner mig bättre än en psykolog. Både mina vänner och deras flickvänner tycker att jag är en snäll,social och omtänksam kille så de tycker det är konstigt att jag aldrig träffat någon. Det sägs att det finns någon för alla men det gör ju inte det för isåfall hade jag träffat eller fått positiv respons av en tjej för länge sedan.

Hmm, i så fall gör du rätt i att du umgås med dina vänner så mycket du bara kan.

Det är nog inget fel på dig. Nja jag kan nog inte hålla med att det finns någon för alla då jag känner folk (killar som tjejer) som aldrig haft ett förhållande och är över 50 år men majoriteten träffar någon i sitt liv, man vet dock aldrig när det händer. Jag satsar i alla fall på karriären, det får mig att känna mig mindre ensam samt att försöka uppfylla så många av mina drömmar, har ju fler än bara träffa den rätte.
  • Boll86

TS, är du väldigt ful eller bara alldaglig? Många tjejer är precis lika ytliga som killar är, dvs. de finner snygga killar intressanta och attraktiva och då går allt annat bort.

Se till att alltid vara välklädd och fräsch, sånt är superviktigt. Exempel på välklädd kille:

www4.pictures.stylebistro.com/pc/Ryan+Gosling+Jeans+Classic+Jeans+TcmSLkRo9b8l.jpg

Exempel på inte så välklädd kille:

graeworthington.files.wordpress.com/2010/05/typical-douchebag2.jpg

En bra frisyr är A och O. Det här är frisyrer som de flesta tjejer gillar:

menhairstyles2015.com/wp-content/uploads/2014/09/best-hairstyles-for-men-with-oval-faces.jpg

www.mens-hairstyle.com/wp-content/uploads/2013/04/Best-mens-short-hair-2013.jpg

encrypted-tbn1.gstatic.com/images

Om du däremot är tunnhårig/småflint så bör du köra helrakat.

Att ragga på nätet kan vara knepigt om du inte är väldigt kvick och rolig i text. Man bör även vara bra på att läsa av personen utifrån den begränsade information som finns tillgänglig. Hur ser hon ut? Uppger hon några specifika intressen? Etc etc.

För de flesta killar verkar det enklare att hitta någon irl. På krogen, var inte för offensiv. Sitter hon och tittar på sina kompisar när du försöker ta kontakt, då är hon inte intresserad. Se dig istället omkring i lokalen, finns det någon som spanar in dig? Finns det någon som vid upprepade tillfällen söker ögonkontakt? Ös för guds skull inte komplimanger över en främling så fort du får napp, många tjejer blir ställda och obekväma när en främmande kille kallar henne söt/snygg inom loppet av fem minuter. Var lite iskall istället, men visa dig intresserad såklart. Fråga saker om hennes liv, om du får henne att börja prata har du kommit en god bit på väg. Prata inte om dig själv om hon inte frågar. Gud, kan ge hur många tips som helst men det skulle bli en hel roman.

• Anonym (Deppig)

Vet inte hur många killar du haft under din uppväxt, 10-20? Jag tror det är svårt att veta hur de som aldrig haft någon partner känner sig. Jag har aldrig känt mig älskad av någon annan person, aldrig fått höra av en annan person att jag är värdefull, fin, fått ett kärlekssms eller fått ett leende av en person av det motsatta könet osv.
    Har så mycket saker jag vill göra för min tjej som jag aldrig fått göra, visa min uppskattning, äta varje dag tillsammans och prata om varandras dag, uppleva saker tillsammans och bara ha någon att få hålla om på kvällen när man fryser och är trött osv.
    Aldrig fått positiv respons av tjejer jag kontaktar på krogen och dejtingsidan, lägger ner mycket tid på att skriva ett personligt mejl till henne för att visa mig nyfiken och undra mer om hennes intressen och skriver varför jag blev nyfiken på henne. De kan inte ens ta tre minuter av sitt liv och skriva tillbaka. Även om det bara skulle vara "Tack för visat intresse men jag är inte intresserad" Hade känt bättre på något vis att få ett sådant svar istället för att aldrig få ett svar tillbaka. 

Hade jag haft en flickvän så är jag säker att jag inte skulle pendla mellan att ha ont i magen och känna mig väldigt nere. Då hade jag säkert varit som en annan människa, glad och lycklig och varit mer positivare i livet. Eftersom jag aldrig fått bekräftelse av någon tjej så är det ofta jag tänker negativt, att jag inte duger till att vara en pojkvän, att jag inte är intressant nog för att få en tjej att bli intresserad av mig osv.
    inte behövt hålla en glad yttre när jag är på jobbet eller umgås med mina kompisar och deras flickvänner. Inte ens de vet hur jag egentligen mår, vill inte lasta dom med det, de är lyckliga i sina förhållanden och det är det viktiga.

Igår var jag och köpte lite nya kläder och en tjej kom fram och undrade om jag ville ha hjälp, tittade henne i ögonen och log och sa att jag var ute efter nya jeans, två skjortor och någon vanlig tröja.
    Hon var väldigt hjälpsam och visade mig på några alternativ, frågade henne vad hon tyckte.
    Tyckte hon verkade väldigt trevlig så efter jag provat kläderna så ställde jag mig vid kön, jag är social och är inte rädd att göra bort mig så när jag jag skulle betala så var det 5-7 personer bakom mig.
    Log mot henne och sa att jag tycker du verkar vara trevlig och skulle gärna vilja veta mer om dig, har du lust att gå och fika någon dag med mig? Hon kollade direkt ner i mina kläder och började ta bort larmet, hon svarade inte utan blev röd i ansiktet och sa efter en stund, 790kr tack. Hon kollade inte mig i ögonen någon gång så jag satte i kortet och betalade. När jag gick så funderade jag varför hon blev röd i ansiktet av att jag bara var vänlig, skämdes hon för mig? Tyckte hon att jag var oattraktiv så hon inte kände sig bekväm med att jag var nyfiken på henne? Du som är tjej kanske har någon teori? 

• Anonym (Deppig)
    Boll86 skrev 2014-12-29 16:29:50 följande:
    TS, är du väldigt ful eller bara alldaglig? Många tjejer är precis lika ytliga som killar är, dvs. de finner snygga killar intressanta och attraktiva och då går allt annat bort.

Se till att alltid vara välklädd och fräsch, sånt är superviktigt. Exempel på välklädd kille:

www4.pictures.stylebistro.com/pc/Ryan+Gosling...

Exempel på inte så välklädd kille:

graeworthington.files.wordpress.com/2010/05/t...

En bra frisyr är A och O. Det här är frisyrer som de flesta tjejer gillar:

menhairstyles2015.com/wp-content/uploads/2014...

www.mens-hairstyle.com/wp-content/uploads/201...

encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0Ocwrp29SQENE-FBgujBVubr_RYlQdOt0p2Fxh-7Sx YuGvNJk

Om du däremot är tunnhårig/småflint så bör du köra helrakat.

Att ragga på nätet kan vara knepigt om du inte är väldigt kvick och rolig i text. Man bör även vara bra på att läsa av personen utifrån den begränsade information som finns tillgänglig. Hur ser hon ut? Uppger hon några specifika intressen? Etc etc.

För de flesta killar verkar det enklare att hitta någon irl. På krogen, var inte för offensiv. Sitter hon och tittar på sina kompisar när du försöker ta kontakt, då är hon inte intresserad. Se dig istället omkring i lokalen, finns det någon som spanar in dig? Finns det någon som vid upprepade tillfällen söker ögonkontakt? Ös för guds skull inte komplimanger över en främling så fort du får napp, många tjejer blir ställda och obekväma när en främmande kille kallar henne söt/snygg inom loppet av fem minuter. Var lite iskall istället, men visa dig intresserad såklart. Fråga saker om hennes liv, om du får henne att börja prata har du kommit en god bit på väg. Prata inte om dig själv om hon inte frågar. Gud, kan ge hur många tips som helst men det skulle bli en hel roman.
    Hur är man om man är väldigt ful? Jag har fräknar. Är det oattraktivt? Tänkte om det är det som gör att tjejer undviker mig, att de tycker att fräknar är oattraktivt eller att de är rädda att deras barn ska få det.
    Jag känner ingen annan som har fräknar så därför jag är osäker.

Jag har en bra klädstil och är nöjd med min frisyr. Brukar ha i lite vax när jag går ut och har alltid en god parfym som luktar gott.

Jag kollar runt och kollar på tjejer men det är aldrig någon som kommit fram till mig och pratat. 
    Jag är verkligen inte ytlig, jag har aldrig gått fram eller skrivit till en skönhet.
  • Boll86
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-30 13:59:02 följande:

Hur är man om man är väldigt ful? Jag har fräknar. Är det oattraktivt? Tänkte om det är det som gör att tjejer undviker mig, att de tycker att fräknar är oattraktivt eller att de är rädda att deras barn ska få det.

Jag känner ingen annan som har fräknar så därför jag är osäker.

Jag har en bra klädstil och är nöjd med min frisyr. Brukar ha i lite vax när jag går ut och har alltid en god parfym som luktar gott.

Jag kollar runt och kollar på tjejer men det är aldrig någon som kommit fram till mig och pratat. 

Jag är verkligen inte ytlig, jag har aldrig gått fram eller skrivit till en skönhet.

Fräknar är asgulligt, vet många tjejer som tycker det. Min sambo är rödhårig och lite fräknig, han upplevde det som svårt en period i tonåren då alla skulle se likadana ut men idag ser han nog mer sitt speciella utseende som en tillgång. Ge inte upp! Väldigt ful var kanske lite klumpigt uttryckt, men det finns ju personer som måste jobba mer på sitt utseende än andra, av olika skäl.
  • Anonym (Deppig)
    Boll86 skrev 2014-12-30 14:39:33 följande:
    Fräknar är asgulligt, vet många tjejer som tycker det. Min sambo är rödhårig och lite fräknig, han upplevde det som svårt en period i tonåren då alla skulle se likadana ut men idag ser han nog mer sitt speciella utseende som en tillgång. Ge inte upp! Väldigt ful var kanske lite klumpigt uttryckt, men det finns ju personer som måste jobba mer på sitt utseende än andra, av olika skäl.
    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag tror inte att jag är väldigt ful, jag hoppas inte det iallafall. Men jag förstår att den tanken kommer upp hos dig när jag aldrig haft någon flickvän. Men det är aldrig någon bland mina vänner och deras flickvänner som sagt något negativt om mitt utseende, de tycker jag har en fin insida och tycker det är konstigt att jag inte träffat någon så snäll och omtänksam som jag är.

Jag vet att väldigt många tjejer enligt min syster tycker att Eric Saade ser väldigt bra ut och läste en intervju för flera år sedan när han vann en musiktävling att han kunde välja och vraka och får den tjejen han vill ha och så har det varit under hela hans uppväxt fatta jag det som.
    . Jag har inte samma guldläge som honom.
    Jag är medveten om att jag ser utseendemässigt sämst ut i min bekantskapskrets men det har aldrig varit ett hinder för mig att gå fram och flirta med tjejer, jag har min charm och min insida och hoppas att det tillslut finns en tjej därute som ser något fint hos mig och ger mig ett leende tillbaka och vill lära känna mig.
    Den tjejen kommer få så mycket kärlek och romantik, har så mycket planer och idéer men aldrig fått uppfylla dom!
  • kikonet

Hej!

Klart det finns någon tjej som kan bli intresserad av dig. Du har ju t. ex. vänner som gillar dig- och även människor utan vänner hittar ju kärleken. 

Det finns någon för alla.

Du verkar dock leta väldigt hårt och därmed bli lite fartblind. När jag förälskar mig vill jag att någon ser mig. Om en kille kör på för hårt har han ofta en jargong som ställer sig i vägen för att han skall kunna lära känna mig och om han ännu värre drömt ihop ett helt liv åt oss redan från början finns det ju egentligen inget utrymme för mig i detta. 

Du kanske är dålig på att dejta i dejtingmiljöer, istället borde du lugna ned dig- söka dig till typ föreningar- sällskap med vänner, sitta stilla i båten börja umgås och sedan i små steg närma dig sådana tjejer som du börjar få pirr för där. Även i sådana miljöer är det möjligt att du får avslag såklart men jag tror att du har större chans. 

Jag tror att du behöver ha visat vem du är och inte bara köra på någon jargong.

Paralellt kan du ju gå ut på krogen och öva på att fånga blickarna hos tjejerna där och öva på sådana signaler, inte vara för gå påig utna se vad som händer om man tar det mer piano. Använda miljön mer för att experimentera än att snacka massor.

Din tid kommer!

Svar på tråden Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?