• smultronoga

behandlingstart på Linne i början på jan 2015

Precis som rubriken säger så startar vi vår behandling i början på jan och förhoppningsvis ägg utplock v 5 2015 på Linne. Någon annan som är pg då. Spelar ingen roll vart ni går utan bara att man följs åt under tiden. Kan vara skönt att ibland få prata ur sig.

• Svar på tråden behandlingstart på Linne i början på jan 2015
  • smultronoga

Usch cvl2015, skickar styrkekram till dig.

Själv fick jag en mens igår eller mer än en spottning. Inga mängder utan mer på pappret. Hade iaf 8 mm slemhinnan som skulle bort på vul förra veckan men man kan ju tycka att det ska blöda mer. Ri gde cvl idag så jag skulle få en ny planering. Men man blir lite osäker iaf ska man räkna detta som mens. Just nu blir man fundersam

• hallonbåt01

cvl 2015, så himla trist! Men säger som Helendi, verkar rätt vanligt att blöda, kanske är inte hoppet ute.

Att det ska va så satans svårt!

• CvL2015

Hmm. Jag vet inte. Det är mest bruna / rosa små blödningar. Inte färskt blod ännu. Jag känner ingenting. Ingen mensvärk el andra symptom på mens, men inga gravkänningar heller. Får vänta o se hur det utvecklar sig. Tack för era fina tankar????, tänk att det ska vara så svårt ibland !

• Stella was a diver

Hej på er! Det ville sig inte för oss den här gången heller, tyvärr. Ska börja med ägglossningstest igen om nån dag, har ju två embryon kvar i frysen. Hårdpluggar inför tenta nu, så kommer inte att vara inne här så mycket, men jag tänker på er och håller tummarna för fler goda nyheter framöver! Heja oss!

• mammelie

Hej! Får jag vara med här? Har just gjort första ivf på CVL och har testdag på fredag. Fick tillbaka ett 4c embryo den 4/3.

• CvL2015

Stella was a diver - vad trist! Ni får glädjas av att kunna göra fler FET iaf, då går det lite foftare iaf!

Vi får börja om från början, ska kolla med CvL när vi kan planera ny omgång. Ser inte fram emot nålarna igen, är så nålrädd ! :-0

Mammelie - välkommen! Håller tummarna för dig!

• Helendi

Nej, usch mammelie - så ledsamt Hjärta! Säger som jag sa till CvL: är det mens eller bara spotting? Har du testat?

Och CvL - än är det inte kört. Du har väl inte börjat blöda ordentligt än?

Stella - då är det du och jag som ska göra fet om någon vecka. Hejja oss! Nu håller vi våra tummar tills de är blå för att det ska funka. 

Smultronoga - Jo, nog känns det som om det borde komma ut mer när du hade 8 mm förra veckan. Kan slemhinna absorberas av kroppen? (har ingen aning...) Det kanske kommer igång på riktigt snart. Hur var din mens förra gången du stimulerade? När jag nedreglerade så fick jag inga direkta symptom förutom mensen så då fick jag åka upp en extra gång för att de skulle kolla hur tjock slemhinnan var. Den var då 3mm.

Amanda 2011.11.04
Svar på tråden behandlingstart på Linne i början på jan 2015