• smultronoga

behandlingstart på Linne i början på jan 2015

Precis som rubriken säger så startar vi vår behandling i början på jan och förhoppningsvis ägg utplock v 5 2015 på Linne. Någon annan som är pg då. Spelar ingen roll vart ni går utan bara att man följs åt under tiden. Kan vara skönt att ibland få prata ur sig.

• Svar på tråden behandlingstart på Linne i början på jan 2015
  • Elledriver

Hej alla! :) Verkar som att ni alla mår fint, skönt! ????

Hallonbåt- impad av dig som klarat att hålla dig från att tjuvtesta!! Jag är på rd 10 idag (tvådagars) och vi tjuvtestade på rd 7 redan med cb testa tidigt. Ingen tendens till plus då. Igår rd 9 fick vi ett svagt svagt plus på cb testa tidigt. Idag rd 10 testade vi igen men med cb digitalt och då fick vi ett "gravid"!! Så det känns ju lite lovande? Idag har jag galet ont i huvudet, kanske för att jag igår abrupt slutade m kaffe igår ??, samt alla hormoner?

• Stella was a diver

Åh vad underbart att logga in och få positiva nyheter! Grattis Elledriver! Glad 

Själv är jag är på ruvardag två idag. Första ägget klarade inte upptiningen, men nummer två fixade det så nu har vi två ägg kvar i frysen. CvL har satt testdagen till den 17:e mars, men eftersom jag kommer att få mens den 13:e om försöket inte lyckats så är planen att testa då om ingen mens dyker upp. Ska försöka att inte testa innan dess iaf, jag är hopplöst otålig Flört.

Trevlig tisdag allihop! Hjärta

• Elledriver

Stella was a diver- tack !! Vad härligt att du är på gång nu igen! 13 mars är ju inte sååå långt borta :))). Min testdag enl linne är den 9 mars... Hade aldrig klarat att hålla mig tills dess men ska såklart göra ett då också med "deras" sticka.. Kanske visar sig att jag inte längre producerar hcg då.. Nojig och kommer vara det läänge! Men såklart glad! :)

• CvL2015

Grattis Elledriver! Ser ju väldigt ljust ut

Håller tummarna för er nu hallonbåt01 och Stella was a diver! Hoppas det går vägen!

Och Helendi - hoppas cykeln kommer igång snart så ni kan planera nästa steg.

Själv testade jag 10 dagen på rad nu med blinkande smiley på ÄL sticka. CvL sa att jag skulle börja testa förra sön men om ÄL är regelbunden bör den komma imorgon el närmsta dagarna. Och det är ju tydligen ganska vanligt med sen ÄL efter misslyckat försök. Jag börjar dock känna andra ÄL symptom nu så hoppas på utslag inom kort!

Väntan är alltid värst - vad man än väntar på!

• hallonbåt01

Stort grattis Elledriver, underbart!!!!

Har precis köpt mig ett test, ska ta det imorgon ändå, bim var ju igår så nu får det bära eller brista.

Nu hoppas vi att cyklar och ägglossningar kommer igång och att embryon håller sig kvar ????

• Helendi

Många, många grattis Elledriver Skål! Så roligt och inspirerande att någon till blir gravid - jag ser alltid med lite mer tillförsikt på framtiden när jag hör sådant. 

Och Stella - många lycka till till dig också. Så är du ruvare igen Cool! Nu håller jag tummarna för dig och hallonbåt Solig.

Och CvL - måtte din ägglossning snart kicka in. Min kom 2 dagar tidigare denna månad efter stimuleringen så det kanske varierar om den kommer tidigare eller senare Tungan ute?

Och hallonbåt - tack för länken. Ska absolut kolla in den bloggen. Verkar mycket intressant.

Amanda 2011.11.04
  • hallonbåt01

Tack för alla tummar, det funkade, fick just ett plus!!

Det här måste vara en sådan där "lyckotråd" :)

Fortsätter hålla tummar och tår och väntar på att fler plus ska trilla in!

• Elledriver

Men ååååååh grattis Hallonbåt!!!! Underbart :). Då får vi följas åt!

Tack för alla grattis , nu håller jag tummarna för er övriga :)! <3

Svar på tråden behandlingstart på Linne i början på jan 2015