Helendi: förra gången så kom den som normalt. Hade dymtom med att vara ragata där hemma...:/. , värmevallningar och sönnproblem. Deña gpng kom blödningen igång ordentligt på tisdagen som en normal blödning. Så nu har vi fått en ny planering. Spray start på påskafton och sen ev äggplock v18. Känns lite vedmodigt och nervöst eftersom vi fick avbryta förra gången. Som vi har haft misslyckande i 2 år med 1 mf och 1 ma så känns det som vi har bara otur. Skillanden denna gpng är väl då min 7 kg vint nedgång på snart 8 v. Ska gå ner lite till tänkte jag innan spraystart. Och lite extra vitaminer som boost. Men könner mig ändå nervös om det ska funka denna gång
Helendi skrev 2015-03-17 18:57:43 följande:
Nej, usch mammelie - så ledsamt ! Säger som jag sa till CvL: är det mens eller bara spotting? Har du testat?
Och CvL - än är det inte kört. Du har väl inte börjat blöda ordentligt än?
Stella - då är det du och jag som ska göra fet om någon vecka. Hejja oss! Nu håller vi våra tummar tills de är blå för att det ska funka.
Smultronoga - Jo, nog känns det som om det borde komma ut mer när du hade 8 mm förra veckan. Kan slemhinna absorberas av kroppen? (har ingen aning...) Det kanske kommer igång på riktigt snart. Hur var din mens förra gången du stimulerade? När jag nedreglerade så fick jag inga direkta symptom förutom mensen så då fick jag åka upp en extra gång för att de skulle kolla hur tjock slemhinnan var. Den var då 3mm.