• Erienne

BF Augusti 2015 Göteborg

Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med

• Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg
  • Sserena86

Hej! Hur går det för er? Jag är i vecka sex nu men har fortfarande typ inga symptom förutom ömma bröst :)

• Erienne

Går in i vecka 8 imorgon. Mått rätt illa i veckan, speciellt i början av vecka men nu har det blivit lite bättre igen. Och extremt trött. Har känt mig sugen på att gå och lägga mig med bebis redan kl sju . Ska ni göra UL? Vi fick tid 12 januari, evigheter dit...

• Sserena86

Ja jag ska göra ett tidigt ul i samband med inskrivningen hos barnmorskan.. Den 7:e januari.. Lååångt kvar. Men veckorna vid jul o nyår kommer nog att gå fort. Är bara så himla orolig att det inte lever nått där inne. Att vi ska komma dit den 7:e och så visar det sig att den dött för flera veckor sen..

• laolao

Hur går det för er, hur mår ni?? Mår sååå illa gör ni med det? är sjukskriven oich så illamående, så det till att ligga still mycket och äta pytte lite och ofta... ska på inkrivning 5e januari, känns också som en evighet dit!

• Erienne

Usch vad jobbigt laolao att må så dåligt! Hoppas det lättar snart. Visst känns det som all evighet till januari, fast med alla julaktiviteter borde det gå ganska snabbt ändå. 

• Sserena86

Jag mår faktiskt helt okej. Känner mig lite smått illamående när jag vaknar och om något luktar väldigt illa men annars är det helt okej.. Är iofs jätteorolig för att detta betyder att nått inte är som det ska :( men ja, hoppas att allt är bra och att jag bara har en enkel graviditet..

• Julle86

Hej! Plussade i lördags :) andra barnet. Vi bor ca 5 mil utanför Göteborg men hoppas jag kan vara med här ändå ; ) BF 28/8. Känner mig väldigt trött och det molar en del i både ryggslutet och i äggstockarna då och då. Förra graviditeten var jag fruktansvärt illamående i 3-4 månader så det är verkligen helt andra symtom denna gång.

• laolao

Jaa, hoppas det går över snart.. Har ni tagit digitaltester så ni vet hur långt gågna ni är eller går ni efter sista mens?

Kul att du hänger på Julle86 hoppas du slipoer illamående denna gång då ?

Sserena86, flrsök vara positiv även om det är svårt.... Förstår att det blir jobbigt med ditt bagage ???? men nu håller vi tummarna för att detta är din tur!!

Ps ursäkta mina kobstign stavningar. Min mobil lever sitt eget liv och kan inte ändra ibland ????

• laolao

Vafan nu la den till massa frågetecken, vad är detta hahaha

• Anonym (Carola)

Hej

Bor med i Göteborg. Väntar mitt andra barn :) överlycklig :))!! Vecka sju ( 6+5)

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg