• Erienne

BF Augusti 2015 Göteborg

Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med

• Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg
  • Erienne

Hejhejhej: Trevligt . Det är en hemlig facebookgrupp så det går inte att hitta den. Men skicka gärna ett PM eller skriv ditt namn här så letar jag upp dig och bjuder in Skrattande.

• camillis

Hej. Vad kul med en facebook grupp. Var på mitt rul för 2 veckor sedan så nytt datum är 31/8. Erienne, jag skickar ett PM med mitt namn för en liten inbjudan :)

• Larjen

Hejhej ! Här har vi en till med BF i Augusti  .
    25 år , Från Mölndal :) Är de någon aktivitet här eller har ni den på FB ? Hoppar gärna med i FB gruppen om de finns plats för en till ?;)

• Hejhejhej
    Larjen skrev 2015-03-19 14:39:55 följande:

Hejhej ! Här har vi en till med BF i Augusti  .

25 år , Från Mölndal :) Är de någon aktivitet här eller har ni den på FB ? Hoppar gärna med i FB gruppen om de finns plats för en till ?;)

Hej! Vad trevligt med fler från Göteborg. skriv ett PM till erienne. Hon löste sä jag kom in i den "hemliga" fb-gruppen. :)
  • Erika_1984

Hej!

Är ny här och vet inte riktigt hur det funkar. Är 30 år och ska ha mitt första barn i början av augusti. Skulle vara roligt att få kontakt med andra i samma situation. Bor i Strömmensberg, Göteborg. Ni kanske har gått över till en Facebook-grupp? Går gärna med där om jag får?

Erika
  • Misakio

Jag bor 2 mil norr om Göteborg och är 31 år gammal, första barnet :) jag är också jättegärna med i er FB-grupp!

• fridishen

Hej! En till här med bf i augusti ????

Är 26 år o bor i krokslätt, känner inte så många här än. Hänger gärna med på fb - gruppen om det är okej? ????

• Topz

Hej! Jag är också gravid och är beräknad 3/8-15.

Följer gärna med på fb också! ????

Hur mår alla i sina graviditeter hittills? ????

• Erienne

Skicka gärna ett privat meddelande om ni vill bli inbjudna till Facebook-gruppen så kan jag bjuda in er där .

• Larjen

Hejhej !
    Testade att skicka iväg ett meddelande om att gå med i fb gruppen , vet inte om de kommit fram ?
    Är de någon aktivitet i gruppen eller här ? :D

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg