BF Augusti 2015 Göteborg
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Hejhejhej: Trevligt . Det är en hemlig facebookgrupp så det går inte att hitta den. Men skicka gärna ett PM eller skriv ditt namn här så letar jag upp dig och bjuder in
.
Hej. Vad kul med en facebook grupp. Var på mitt rul för 2 veckor sedan så nytt datum är 31/8. Erienne, jag skickar ett PM med mitt namn för en liten inbjudan :)
Hejhej ! Här har vi en till med BF i Augusti .
25 år , Från Mölndal :) Är de någon aktivitet här eller har ni den på FB ? Hoppar gärna med i FB gruppen om de finns plats för en till ?;)
Hejhej ! Här har vi en till med BF i Augusti .
25 år , Från Mölndal :) Är de någon aktivitet här eller har ni den på FB ? Hoppar gärna med i FB gruppen om de finns plats för en till ?;)
Hej!
Är ny här och vet inte riktigt hur det funkar. Är 30 år och ska ha mitt första barn i början av augusti. Skulle vara roligt att få kontakt med andra i samma situation. Bor i Strömmensberg, Göteborg. Ni kanske har gått över till en Facebook-grupp? Går gärna med där om jag får?
Jag bor 2 mil norr om Göteborg och är 31 år gammal, första barnet :) jag är också jättegärna med i er FB-grupp!
Hej! En till här med bf i augusti ????
Är 26 år o bor i krokslätt, känner inte så många här än. Hänger gärna med på fb - gruppen om det är okej? ????
Hej! Jag är också gravid och är beräknad 3/8-15.
Följer gärna med på fb också! ????
Hur mår alla i sina graviditeter hittills? ????
Här är en till, BF 7/8.
Första barnet och 37 år..
Vill också hänga med på Fb :) 25 år och väntar andra barnet i slutet av augusti.
Hoho ? Är de någon aktivitet i tråden , eller på fb ? :D
Skicka gärna ett privat meddelande om ni vill bli inbjudna till Facebook-gruppen så kan jag bjuda in er där .
Går gärna med i fb gruppen!
Får man gå med i fbgruppen?????
Hejhej !
Testade att skicka iväg ett meddelande om att gå med i fb gruppen , vet inte om de kommit fram ?
Är de någon aktivitet i gruppen eller här ? :D