• Erienne

BF Augusti 2015 Göteborg

Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med

• Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg
  • Karimag

Skulle göra RUL idag men blev magsjuk igår och fick boka om. På grund av trötthet och hormoner bröt jag helt ihop igår när jag insåg att jag var tvungen att boka av men idag har jag fått en ny tid på tisdag nästa vecka och det känns nu helt ok att vänta.

Vilken pers föresten att bli magsjuk, hua. Mår tack och lov väldigt mycket bättre idag och hoppas att knodden i magen inte påverkats allt för mycket av mitt hälsotillstånd. 

Hur gör vi med Facebookgruppen? Finns det en redan eller är det någon som vill ta tag och skapa en?

• Erienne

Karimag, du kanske kan PMa ditt namn till mig här så försöker jag starta en Facebookgrupp . Tråkigt med ultraljudet, men tiden går säkert fort till nästa vecka. Jag var på ultraljud igår och fick se vår lilla pojke. Han var så söt där han sprattlade omkring och allt såg bra ut.

• Karimag

Äntligen så kom vi iväg på vårt rutinultraljud igår och såg en livlig liten krabat som sparkade runt där inne. BF blev framflyttat till den 7/8 vilket innebär att jag nu är i vecka 18+4 och inte i 19+3 som jag tidigare trott, lite trist men i det stora hela inte så viktigt. Hur går det för er andra?

• Jejje87

Jag är gärna också med i en facebookgrupp! :)

Hade rul i torsdags o blev flyttad från 5/8 till 31/7.

• Swedaa
    Hej!  Jag snubblade precis in på eran tråd här och undrar om jag får hänga på i er fb-grupp? :) Jag är 22 år och bor i Göteborg (men vi har precis köpt ett radhus i Lerums kommun, så vi flyttar ut dit om två veckor. Men det är väl tillräckligt nära gbg? ;) hehe )   Jag var på RUL i onsdags och fick se att det är en liten livlig pojke i magen! BF 15/8. :)
  • Erienne

Absolut. Skicka bara ett PM med namn så kan jag hitta er på Facebook och bjuda in er

• MAD86

Hej!

Hoppar också gärna in i denna tråd och i FB-gruppen. Vi väntar vårt första barn. Fyller 29 år i April och bor i Bräcke på Hisingen. BF är beräknat till 25/8 och vi väntar en liten pojk :)

Kram

• Hejhejhej

Hej alla augustimammor i Göteborg. Jag är ganska nyinflyttad i Göteborg och väntar en liten kille med vd 22e juli. Mitt första barn. Bor i fredriksdal nära Krokslätt och är 25 år. Jag vill jättegärna vara med och följa här och gärna vara med på FB . Vad heter ni där? :) jag är ju trotts allt nästan en augustimamma ;)

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg