BF Augusti 2015 Göteborg
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Vi berättade för släkten idag, vi hade slagit in paket där det låg nappar/babystrumpor och även ett litet kort med ett rim på om att bebisen kommer i augusti. Det var glädjetårar, kramar och skratt.. Många blev dock lite ställda haha, det kan ju ta ett tag att förstå.. Ville egentligen inte berätta idag då jag bara är i vecka 5 men det är något speciellt att få berätta på julafton.. första gången vi hade firandet hemma hos oss också :) hoppas ni haft en bra jul!
Hej!
Jag fick världens bästa julklapp! Ett plus på teststickan! <3
Enligt egna beräkningar har jag BF 5 september, men tänkte det kunde vara ok att häng på er..
Fick ett missfall i 14:e veckan för knappt tre månader sedan så jag känner en otrolig rädsla för att det ska hända igen.. Fler i liknande situation?
Jag är 33 år. Bor med min blivande make i en trea i Tynnered. Finns här fler från Västra Göteborg?
Grattis till plusset! Vilken mysig julklapp!
Hakar på här också om det är okej ????
Plussade idag, misstänkt det några dagar.
Inga särskilda symtom mer än att aptiten varit konstig och har haft svårt med lukter.
Förra gången var jag jätte illamående första månaderna, hoppas verkligen jag slipper det nu.
BF enligt mina beräkningar är 28/8.
Har en dotter sen innan som är född -11
Bor strax utanför Göteborg.
Va roligt att denna grupp växer så!! Grattis till alla er som plussar
Julle86, vilket mysigt sätt att berätta på!!
Är troligen i v 8 ( 7+1) BF
Inda, Jag har oxå en dotter som är född 2011, skall blir spännande att se hur hon reagerar Hoppas på att det blir ett lagomt mellanrum med lite mer än 4 år emellan
Ni med syskon, hur/när berättar ni för syskonen? Vill inte att hela dagis skall veta ännu, så väntar lite :P
Va kul , väntar med mitt andra barn . Bor i Göteborg. Har en son på 9månsder . Hänger gärna på den här tråden :)) gick in i vecka 8 idag :))
Vi har inte berättat för dottern än, hon kan inte hålla en hemlighet ???? vi väntar någon vecka till i alla fall innan vi berättar för någon, då blir hon den första som får veta.
Jag hade gärna velat träffa en barnmorska innan, får se om jag lyckas få en tid redan nästa vecka.
Hade hoppats få slippa illamåendet denna gången men tyvärr verkar jag inte ha den turen ???? idag har illamåendet kommit och gått mest hela dagen.
Hur mår ni andra annars?
Jag skrev inte en massa frågetecken efter hemlighet utan en smiley... Knasiga telefon!
Förresten är det någon av er som har erfarenhet av graviditetsdiabetes?
Vi har inte berättat för dottern än, hon kan inte hålla en hemlighet ???? vi väntar någon vecka till i alla fall innan vi berättar för någon, då blir hon den första som får veta.
Jag hade gärna velat träffa en barnmorska innan, får se om jag lyckas få en tid redan nästa vecka.
Hade hoppats få slippa illamåendet denna gången men tyvärr verkar jag inte ha den turen ???? idag har illamåendet kommit och gått mest hela dagen.
Hur mår ni andra annars?
Jag mår lite smått illa hela tiden.. Ser det dock som positivt eftersom jag mådde oförskämt bra förra graviditeten och den slutade ju i ett missfall..
v 3+5 idag.. Så väldigt tidigt än..
Hej alla vackra ladieMamas!
Bor i Göteborg och väntar andra barnet, just nu v 6+4. Roligt att se så många i samma situation!
Symptom: Tröttheten har anlänt men inget som helst illamående som jag hade i förra grav. Hur mår ni? Pluggar ni, eller jobbar?
Kramar.