BF Augusti 2015 Göteborg
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Hoppas att ni har haft en härlig jul allihopa! I morgon ska jag jobba, men har blivit så sjukt trött de senaste dagarna så vet inte hur det ska gå :S
Oerhört tacksam för att jag är ledig ett tag till för illamående och huvudvärk/yrsel har slagit till med full kraft :( hoppas verkligen att jag kan få träffa barnmorska redan i veckan så att jag kanske kan få lergigan utskrivet, hjälpte sist i alla fall.
Hoppas ni andra mår bättre :)
Hej hej!
Bor lite utanför Göteborg men hoppar in här ändå????
Väntar 3:de barnet, men dock bara andra graviditeten - tvillingar förra gången! Allt känns väääldigt nytt, mina tvillingtjejer är födda 2002 och börjar således 7:an (jisses!!!) ungefär när nytillskottet beräknas komma, BF 13:de augusti. Det blir en riktig liten sladdis???? Det är oxå min sambo's första barn, även om han räknar tjejerna som sina efter dessa år, så är det hans första graviditet förlossning osv. Även väldigt nytt att vänta "endast" en bebis hihi OCH förra gången gjorde jag det helt själv från ca v 14, har varit helt ensam med mina tvillingar så att vara TVÅ nu är väldigt omtumlande och t.o.m lite konstigt! Men helt UNDERBART, så att jag mått och mår väldigt dåligt är inte så jobbigt.
Idag var vi på första besöket på MVC och nu känns det äntligen lite verkligt!! Jag har haft en hel del blödningar till å från fram till 18/12, så jag har nog tagit lite avstånd och varit beredd på det värsta.. Hittills är allt ok (7+3 idag) och nu är det bara att hoppas på att allt flyter på som det ska?? Vi var båda så nöjda med vår Barnmorska, hon är ett perfekt "lugn" för mig som har tuffa erfarenheter med mig i bagaget.
Så just idag bara njuter jag och längtar efter vårt lilla mirakel, jag som var "klar" hihi!
Ska bli spännande att följa er alla!:)
Oj!!! Mina smileys blev frågetecken!! Haha:)
Här var det inte särskilt livat :/ någon som är kvar?
En vecka kvar tills jag äntligen ska få göra UL... Känns som en evighet fortfarande men det närmar sig iaf .
Hej alla preggos!!! SJälv har jag inte mått bra... illamående och så sjuuukt trött hela tiden så knappt orkat surfa(haha) men vart hos barnmorskan idag så det känns braa!! Hur mår ni???
Trött, trött och trött. Så kan man väl sammanfatta hur det känns just nu . Fast svårt att somna när jag får chansen ibland ändå, som när plutten sover middag för då blir det sån tidspress *hehe* Inte lätt. Fick du göra ultraljud hos BM laolao?
Hej! Jag kikar in här :)
Är 24 och väntar andra barnet, min son är 2,5 år.
Bor i Björkekärr.