BF Augusti 2015 Göteborg
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Någon mer göteborgare som har plussat med BF i augusti 2015 och vill följas åt? Jag väntar andra barnet med BF den 1 augusti och tycker det vore kul att ha några att snacka med .
Kul med några fler Göteborgare som har plussat . Jag har känt av det rätt lite faktiskt. Svårt att sova har jag men om det beror på att bebisen väcker mig massa gånger per natt eller på graviditeten är väl oklart *haha*.
Har ni anmält er till MVC än? Jag funderar på barnmorskegruppen bara för att få tidigt UL men den ligger ju inte så praktiskt geografiskt kanske. Vet ni nått annat ställe som erbjuder UL vid inskrivning?
Går in i vecka 8 imorgon. Mått rätt illa i veckan, speciellt i början av vecka men nu har det blivit lite bättre igen. Och extremt trött. Har känt mig sugen på att gå och lägga mig med bebis redan kl sju . Ska ni göra UL? Vi fick tid 12 januari, evigheter dit...
Usch vad jobbigt laolao att må så dåligt! Hoppas det lättar snart. Visst känns det som all evighet till januari, fast med alla julaktiviteter borde det gå ganska snabbt ändå.
Grattis till plusset! Vilken mysig julklapp!
En vecka kvar tills jag äntligen ska få göra UL... Känns som en evighet fortfarande men det närmar sig iaf .
Trött, trött och trött. Så kan man väl sammanfatta hur det känns just nu . Fast svårt att somna när jag får chansen ibland ändå, som när plutten sover middag för då blir det sån tidspress *hehe* Inte lätt. Fick du göra ultraljud hos BM laolao?
Igår fick jag äntligen se den lilla plutten. Så söt där den låg och viftade på armar och ben . Hoppas att illamående och tröttheten snart ska lätta, många verkar ju bli bättre efter vecka 12 och där är jag ju nu .
Igår fick vi tid för RUL den 1 mars. Det blir skoj. Vill ni veta kön om det går att se?
Jag vill absolut veta kön så jag hoppas att det går att se .
Kul med lite aktivitet i tråden . Kanske ska göra ett försöka med en Facebook-grupp istället om ni är sugna? Kul med RUL nästa vecka camillis. Det har vi med, längtar efter att få se minibebis igen. Imorgon börjar jag jobba igen efter min mammaledighet så då ska jag berätta om graviditeten också har jag tänkt, lite nervöst .
Karimag, du kanske kan PMa ditt namn till mig här så försöker jag starta en Facebookgrupp . Tråkigt med ultraljudet, men tiden går säkert fort till nästa vecka. Jag var på ultraljud igår och fick se vår lilla pojke. Han var så söt där han sprattlade omkring och allt såg bra ut.
Nu finns det en hemlig Facebookgrupp, om ni vill gå med hojta till .
Absolut. Skicka bara ett PM med namn så kan jag hitta er på Facebook och bjuda in er .
Hejhejhej: Trevligt . Det är en hemlig facebookgrupp så det går inte att hitta den. Men skicka gärna ett PM eller skriv ditt namn här så letar jag upp dig och bjuder in .
Skicka gärna ett privat meddelande om ni vill bli inbjudna till Facebook-gruppen så kan jag bjuda in er där .