Samsover du med ditt barn?
Hur ser det ut hos dig under nätterna?
Sover ditt barn i din säng eller i egen?
Rösta och diskutera gärna för- och nackdelar i tråden.
Hur ser det ut hos dig under nätterna?
Sover ditt barn i din säng eller i egen?
Rösta och diskutera gärna för- och nackdelar i tråden.
Jag tycker förresten det känns oroväckande för barns utveckling, med den uteblivna närhet de får med de här nya PSD-råden Jag tror att den konsekvensen som blir av det, är värre än en miniminimal risk för PSD, vid samsovning. Jag förstår de föräldrar som oroligt följer rekommendationerna,
men jösses vad rekommendationerna växlar.
När min tjej var pytte, och jag inte kunde ha henne i sängen, så föreslog BB att hon ju kunde ligga hos pappa. Den lilla parveln låg i faderns lilla slaf (vi var på special-BB) och även sen.
Jösses. Det skulle man aldrig föreslå nu. För det finns ju vissa som säger att om det finns en risk med samsovning så är den större hos fäderna.
Jag undrar hur många föräldrar här som sover med sitt barn för att tillfredsställa sina egna behov. I slutändan gör ni ungarna en björntjänst enligt mig.
"Det som inte dödar härdar" växte jag upp med, vilket jag är jävligt tacksam för idag.
Jag undrar hur många föräldrar här som sover med sitt barn för att tillfredsställa sina egna behov. I slutändan gör ni ungarna en björntjänst enligt mig.
"Det som inte dödar härdar" växte jag upp med, vilket jag är jävligt tacksam för idag.