Rädd för att berätta för pojkvännen
Hejhej!
Nu kommer det säkert bli ett väldans liv om vilken dålig människa jag är.
Jag har velat ha barn ända sen jag var 13 år. Nu är jag 17, alltså i 4 år har jag velat ha barn.
Det går verkligen inte en ända dag utan att jag tänker på bebisar, längtar efter att få kunna va med om hur ett liv växer och utvecklas i magen på mig. Jag älskar bebisar o vill verkligen ha en bebis.
Men min pojkvän säger att han inte är redo för att bli pappa och jag har inte vågat berätta för han att jag har slutat med mina p-piller. jag hade ÄL den 5:e Nov och hade oskyddat sex den 6:e och jag har laddat ner gravid appen och utgick från första dagen på senaste mensen och då står det att jag nu är i v.3 (v2+5).
Jag har haft sån värk i mina äggstockar i ca3 veckor , asså riktig ont så jag har inte ens kunnat ha jeans som sitter åt eller kunnat gå utan har fått stannat till och bara vänta ut smärtorna. mörkare flytningar, sug efter salt. (lakrits, pommes, PISTASCHNÖTTER, En riktig favorit.) känsligare för saker. alltså t.ex om någon höjer rösten eller om min pojkvän inte vill mysa framför tv:n osv.. Det låter jätte mesigt men det är så det har blivit..
Och jag har tänkt att berätta för han dagen då jag har ett litet plus på stickan!
och just nu så kommer jag att vänta i ca1 månad innan jag gör ett gravtest för att de var så nyligen själva sexet hände. så ajg ska vänta med att testa o se om det är ett plus eller inte.
Men hur ska jag berätta för han att jag är gravid? ( när/om det blir så)
att jag har slutat med p-pillrena?
HJÄLP!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-09 21:08
Okejokej folket! ingen ide att kasta skit. Jag har berättat för min pojkvän att jag har slutat med p-pillrena. Han har sagt att vi väntar med att kolla om det är ett plus eller inte. Men om det inte är ett plus på stickan så ska jag börja med mina p-piller igen.
Ingen idé att kasta skit. nu har jag inte lurat han utan han är fullt medveten om situationen.