• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-30 01:08:05 följande:
    Waoow, hur orkar du vänta såå länge!!??
    Orkar bara inte tro så mycket :( försöker att göra saker för att inte tänka på det.. Hade världen mensvärk igår men ingen mens än.. Får se hur de blir:(
  • Juliii86

Hejsan! jag hänger gärna på här, om det går bra? vet inte säkert på när jag har BIM men jag tippar på 17 november, ha inte fått min ÄL än då jag äter provera och pergotime. Idag är jag på dag 11... ha tjuvstartat med ÄL stickor från testlagret men inget positivt än, inte så konstigt för började testa ganska så tidigt ^^ får se hur detta går.

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Jag väntar på äl fortfarande ingen " glad gubbe" har kommit och idag är de dag 18 min mens cykel är 29-34 dagar. Drygt att vänta men vi kör på ändån och hoppas på de bästa :). fast hade velat se den där förbannade gubben

• Anonym (bebislängtan!)

Man får ha tålamodet uppe ???? någon som ha bim imon?:)

• Anonym (bebislängtan!)

Jäkla frågetecken!

• Anonym (bebislängtan!)
    obalanserad skrev 2014-10-30 19:40:35 följande:

Beräknad mens idag och den har inte kommit än! Inga känningar heller! :)

Åh hoppas! Håller tummarna för dig!!
  • obalanserad

Ingen mens än.. Men spydde igår och mår väldigt illa idag med. Har väldigt känsligt luktsinne också och skulle äta en bit ost igår (ÄLSKAR ost) men spottade ut den för att de va äckligt.. Fattar ingenting :( är jag gravid är jag ju bara vecka 5 alltså 4+1. Men kan säkert vara vanliga symptom innan mens också :/

• Juliii86
    obalanserad skrev 2014-10-31 14:35:56 följande:

Ingen mens än.. Men spydde igår och mår väldigt illa idag med. Har väldigt känsligt luktsinne också och skulle äta en bit ost igår (ÄLSKAR ost) men spottade ut den för att de va äckligt.. Fattar ingenting :( är jag gravid är jag ju bara vecka 5 alltså 4+1. Men kan säkert vara vanliga symptom innan mens också :/

låter som du skulle kunna vara gravid :)
  • obalanserad
    Juliii86 skrev 2014-10-31 16:42:39 följande:
    låter som du skulle kunna vara gravid :)
    Hoppas!
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)