• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • obalanserad
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-01 19:21:38 följande:
    Ska du inte ta test smile1.gif ?
    Nä inte än, orkar inte se ett negativt test och bli ledsen. Väntar 1-2 veckor och ser om mensen kommer eller inte. Då blir de test.
  • Anonym (bebislängtan!)
    obalanserad skrev 2014-11-01 19:45:05 följande:

Nä inte än, orkar inte se ett negativt test och bli ledsen. Väntar 1-2 veckor och ser om mensen kommer eller inte. Då blir de test.

Men varför vänta hela 1-2 veckor! 1 vecka är ju redan o ta i, eller?? Fattar inte hur du har tålamodet! Men förstår dig ändå
  • obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-01 20:49:12 följande:
    Men varför vänta hela 1-2 veckor! 1 vecka är ju redan o ta i, eller?? Fattar inte hur du har tålamodet! Men förstår dig ändå
    För att min mens brukar va sen! Ibland 3 veckor sen. Och testar jag mig nu och de är negativt kommer jag bli ledsen och tycka att de va onödigt att ens testa när mensen kan va sen ibland och jag vet om det. Tänker vänta och se om mensen kommer eller inte för vill inte bli besviken. Skulle aldrig kunna ta 10-20 test efter en mens från ägglossningen typ. Bättre att ta ett test när man vet att de visar rätt också. Jag får väl göra hur jag vill
  • Mee

Vilken lång och jobbig väntan man har till BIM som sker 11-14/11. Vet inte när jag har haft äl då kroppen har varit konstig denna månad. Har iof jobbat natt och sovit konstigt och varit förkyld. Så det har varit en annorlunda månad. :P

Får se om man ens har prickat äl denna månad.

Hoppas det har gått bättre för er andra! :)

• Anonym (bebislängtan!)
    obalanserad skrev 2014-11-01 20:54:01 följande:

Känner mig inte välkommen i någon sån här tråd nånsin. Sjukt

Vet du vad, nu var jag självisk, jag kan bara inte föreställa mig själv att vänta så länge.. Blev väldigt impad nämligen! Men okej du har oregelbunden mens, det visste jag inte! Jag är en sån som tycker det är lättare att få svart på vitt! Du är absolut välkommen här! Det var inte meningen om jag gjorde dig ledsen eller så! Jag önskar dig lycka till och håller tummarna!
  • obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-02 01:21:17 följande:
    Vet du vad, nu var jag självisk, jag kan bara inte föreställa mig själv att vänta så länge.. Blev väldigt impad nämligen! Men okej du har oregelbunden mens, det visste jag inte! Jag är en sån som tycker det är lättare att få svart på vitt! Du är absolut välkommen här! Det var inte meningen om jag gjorde dig ledsen eller så! Jag önskar dig lycka till och håller tummarna!
    Okej tack..
  • Mima
    obalanserad skrev 2014-11-01 17:12:25 följande:
    Ingen mens än! Så två dagar över :)
    Oj, spännande! Jag håller mina tummar att mensen håller sig borta och att du får ett plus :)
  • Mima
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-01 19:20:38 följande:
    Har oxå BIM 10 ( kanske 14 nde) har menscykel på 29-34 dagar just nu iaf bara haft mens 3 gånger efter min senaste förlossning för snart 1 år sen. Men hållet med det känns som en evighet dit . Har du haft äl ? Jag har fått glad gubbe på äl-test idag så jag har inte haft äl en .
    Jag fick positivt på äl-test i måndags (27e) Var första gången jag testade äl-tester!

Härligt att du fick en glad gubbe :) Hoppas att vi får plussa i mitten på månaden :)
  • Mima
    obalanserad skrev 2014-11-01 20:54:01 följande:

Känner mig inte välkommen i någon sån här tråd nånsin. Sjukt

Du är så välkommen :) Jag hoppas du stannar kvar här i tråden :)
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)