Bim i Nov, någon mer? :-)
Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!
Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!
Vilken lång och jobbig väntan man har till BIM som sker 11-14/11. Vet inte när jag har haft äl då kroppen har varit konstig denna månad. Har iof jobbat natt och sovit konstigt och varit förkyld. Så det har varit en annorlunda månad. :P
Får se om man ens har prickat äl denna månad.
Hoppas det har gått bättre för er andra! :)
Hur går det nu för er alla? Någon som snart har bim och känner symtom?
Jag har BIM mellan 8-11, lite skumma känningar och svaga plus på tester :)
Hur går det nu för er alla? Någon som snart har bim och känner symtom?
Jag fick positivt på äl-test i måndags (27e) Var första gången jag testade äl-tester!
Härligt att du fick en glad gubbe :) Hoppas att vi får plussa i mitten på månaden :)
Jag har BIM mellan 8-11, lite skumma känningar och svaga plus på tester :)
Va kul! Jag har mellan 7-11 känner inget, förutom att jag är extremt känslig och lättirriterad och har väldigt mycket flytningar! Precis som innan mens! :-/ så det är säkert den som är på g! Får väl vänta till den 11e o se om den inte kommer innan
Ja :)
När tänker du testa? :)
Eftersom mensen var 4 dagar sen förra månaden så räknar jag med 4 dagar denna gången också för säkerhets skull :)
Tänkte jag skulle testa den 11e om mensen inte kommit än :) du då?