Bim i Nov, någon mer? :-)
Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!
Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!
Går och väntar på bim jag med.. Känns som en evighet tills den 10e. Har tänkt att jag ska vara lite Cool och inte testa eller försöka analysera symtom..
Ok jo va lite dumt och ta testet blev ju bara mer otålig nu . Jag har ju 6-10 dagar kvar till BIM tiden går helt plötsligt sakta
Tiden går väldigt långsamt, men är nästan 100% säker på att mensen är på gång, är skit sur på allt och har lite mensvärk! :( svettas jätte mycket också, plus att det hugger till i äggstockarna!! Skulle inte kunna tänka mig att det tagit sig denna gången, så får köra på nästa gång istället :)
Ok men mensvärk kan man ju ha fast mensen inte kommer ge inte upp än
Går och väntar på bim jag med.. Känns som en evighet tills den 10e. Har tänkt att jag ska vara lite Cool och inte testa eller försöka analysera symtom..
Jag tycker att det är svårt att säga om jag har några symptom som kan tyda på en graviditet eller om det är något helt annat, så jag har faktiskt ingen känsla för om det kommer vara positivt eller negativt. Om jag skulle ha mina max 28 dagars cykler som jag har haft fram till för tre månader sen (fyra med denna), så skulle jag ha BIM idag, men känns inte som om mensen är på gång idag iaf. Så kanske har fått längre cykler eller iaf mer oregelbundna nu.
Jag gissar att du har lättare att hitta/se symtom iom att det är din andra graviditet och att du har försökt några gånger med andra ord. Eller det kanske inte är lättare för det?
Hehe, vi kan ju alltid hoppas att det betyder något positivt och inte på en viktökning av någon annan orsak
Spännande, verkar han intresserad av att få ett syskon? Eller är han för liten än för det?
De där med symtom är svårt för mig oxå har aldrig börjat må illa / eller spy innan jag testat och fått + fast jag har 5 barn redan . En gång kände jag dock känslan nu tog de sig men den gången fick jag missfall då gjorde det oxå ont att ha sex .
De där med symtom är svårt för mig oxå har aldrig börjat må illa / eller spy innan jag testat och fått + fast jag har 5 barn redan . En gång kände jag dock känslan nu tog de sig men den gången fick jag missfall då gjorde det oxå ont att ha sex .