• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • Anonym (bebislängtan!)
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-03 15:10:18 följande:

Okej :) jag tänkte oxå testa 11 fast har BIM 10-14 kan nog inte hålla mig längre än så

Vet inte om jag kan hålla mig heller haha XD hoppas ingen mens dyker upp för nån utav oss
  • Anonym (bebislängtan!)
    Mee skrev 2014-11-03 13:38:37 följande:

Här har kroppen bestämt sig för att ändra rutin igen. Har precis haft äl inte förra veckan som jag trodde efter förra BIM. Så har nu en lång väntan till BIM som är kring 17/11

Fan sånt är jobbigt när kroppen spelar en ett spratt! Men lycka till :)
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-03 19:46:37 följande:

Vet inte om jag kan hålla mig heller haha XD hoppas ingen mens dyker upp för nån utav oss

Ja de får man hoppas ! Har ju tester hemma men är ju alldeles för tidigt att testa nu kommer ju garanterat visa - , men väntan är jobbig
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-03 18:39:20 följande:

Har du tagit äl-test när du vet att ägglossningen va senare ?

Nej det har jag inte men har haft genomskinliga flytningar som är lite trådiga och så känns det i livmodern, typ krampkänningar.
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-03 18:41:24 följande:

ingen svarar mig heller men skriver ändån

Hehe då kan vi skriva med varann ^^
  • Anonym (Västertösa)
    Anonym (Västertösa) skrev 2014-11-01 19:44:47 följande:

Hej på er! Har BIM runt 11 nov. Ett barn sedan tidigare som vi vill ha syskon till, men det har inte alls gått så enkelt som vi trodde det skulle. När det tog sig så slutade det i mf v6. Nu hoppas vi på ett nytt plus! Lycka till på er tjejer :)

Har varit på ett ruggigt humör sen två dagar tillbaka och idag har jag molvärk i magen.. Hoppas det inte är tant röd som är på ingång!
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-03 20:21:00 följande:

Nej det har jag inte men har haft genomskinliga flytningar som är lite trådiga och så känns det i livmodern, typ krampkänningar.Hehe då kan vi skriva med varann ^^

Ok jobbigt när kroppen ändrar " rutin " ja precis haha
  • Mee
    Anonym (Västertösa) skrev 2014-11-03 20:33:16 följande:

Har varit på ett ruggigt humör sen två dagar tillbaka och idag har jag molvärk i magen.. Hoppas det inte är tant röd som är på ingång!

Det behöver inte vara tant röd som är på väg :) vet en annan som hade sådant humör och känningar. Det visade sig att hon var gravid :) Hormonförändringar ^^

Håller tummarna för dig :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-03 20:52:09 följande:

Ok jobbigt när kroppen ändrar " rutin " ja precis haha

Ja verkligen! Har alltid kunnat nästan klocka mensen tidigare men nu så ville den inte vara på det planet :P gissar på att det har att göra med nytt jobb, nya arbetstider och så ^^

Har du regelbunden mens så du vet när du har äl och BIM? :)
  • Anonym (väntar)

Hoppas att det är okej att jag hoppar in här hos er? Jag är en 29-årig tjej som är inne på första försöket och förmodligen har BIM någon gång mellan 2/11 - 6/1. Eftersom jag inte vet exakt när ÄL skedde och att de senaste tre månaderna haft varierande (30, 27, 32dagar) vilket enligt min app ett genomsnitt på 30dagar, så enligt appen borde BIM vara den 6/11. Dock har det under föregående månaderna (ungefär ett år) varit en cykellängd på mellan 25 - 28 dagar, så därav mitt långa BIM-intervall. Dock har ingen mens dykt upp ännu så väntan kvarstår!. 

Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)