• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • Mee

Här går det bra. Tycker att jag springer på toa oftare och känner mig tröttare. Men vet inte om det betyder något. Har ca 11 dagar kvar till BIM..

• Anonym (Västertösa)

Har bara skrivit här ett par gånger men... Så tråkigt att det inte tog sig TS, hoppas december är din månad istället. Vilken fantastiskt julklapp det vore!

Mitt hemska humör varade bara i ett par dagar, sen har jag känt mig lite gråtmild istället. Fortfarande småmolande i magen då och då. Tycker saker luktar annorlunda och fick metallsmak i munnen igår som sen försvann. Men är säkert bara grymt skenis, för jag har inte den där speciella känslan som jag haft tidigare graviditeter... Bim runt den 11. Lycka till ni som också väntar :)

• Mima
    Mee skrev 2014-11-06 12:41:05 följande:

Här går det bra. Tycker att jag springer på toa oftare och känner mig tröttare. Men vet inte om det betyder något. Har ca 11 dagar kvar till BIM..

Håller tummarna :)
  • Mima
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-06 11:48:22 följande:

Hur går det för alla ? Här är jag extremt trött och har ont i magen hoppas de inte är "tant röd" som är på väg .

Bim -4 idag ! Har lite molvärk och lite ömma bröst, men annars inga symtom.

Hoppas att det inte är "tant röd" som är på ingång!
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    sanara88 skrev 2014-11-06 19:43:23 följande:

Bim -3 tog test tidigt i dag, vilket var negativt. Känns kört denna månad :/

Ge inte upp ÄN
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    sanara88 skrev 2014-11-02 11:41:13 följande:

Jag har BIM mellan 8-11, lite skumma känningar och svaga plus på tester :)

Men du har ju fått svaga +? Låter som för mig fått svaga plus idag blankt men har ju BIM tidigast måndag
  • Mima
    sanara88 skrev 2014-11-06 19:43:23 följande:

Bim -3 tog test tidigt i dag, vilket var negativt. Känns kört denna månad :/

Än behöver det inte vara kört :)
  • sanara88

Helt blanka test nu...

Har beställt en fertilitetsmonitor ifall det inte tar sig. Så hoppas det funkar med den :) är clearblues nyaste :)

• Anonym (väntar)

Ingen lycka för mig denna månad, mensen kom igår eftermiddag Men bara att blicka framåt och hoppas på nästa månad, för det var ju trots allt bara första försöket. :P

Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)