• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-16 17:18:34 följande:

Kanske jag ska göra ska vänta iaf och se om mensen kommer nästa vecka gubben tror jag är gravid iaf fast allt visar negativt :-O hur han nu kan tro det

Du kanske är låg hormonare?! :O så du kanske ska kolla med mvc då din vårdcentral? :O
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-16 17:29:07 följande:

Du kanske är låg hormonare?! :O så du kanske ska kolla med mvc då din vårdcentral? :O

Har aldrig varit de innan kan man bli de helt plötsligt ? Sist fick jag plus BIM -4 ju
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-16 20:52:19 följande:

Har aldrig varit de innan kan man bli de helt plötsligt ? Sist fick jag plus BIM -4 ju

Jadu jag har ingen aning. Men som min mvc sköterska säger "Ingen graviditet är den andre lik". Du kanske ska maila eller ringa dom på mvc imorgon och berätta att du fortfarande inte har plussat efter si och så många dagar efter BIM.. Så kanske dom kan hjälpa dig med ett eventuellt test eller vul eller liknande? :)
  • Anonym (Gertrud)

Men gud va härligt! Är det BIM nu på tisdag då? Pling Pling! 

• Anonym (väntar)

Hur går det för allesammans?  

• Mee

Mensen kom imorse :(

Ny lång väntan på äl och ännu längre väntan till bim.

Hur går det själv?

• Juliii86

jag har testat med CB idag och det blev något jätte svagt. vet inte riktig om jag ska lita på strecket. Igår testade jag med CB då vart det ingenting, tok blankt och kom det jätte svagt, strecket var inte blått..utan mer grått. Får se..ska vänta med att testa och ta ett CB.

• Anonym (väntar)
    Mee skrev 2014-11-18 18:19:00 följande:

Mensen kom imorse :(

Ny lång väntan på äl och ännu längre väntan till bim.

Hur går det själv?

Nej, vad tråkigt för Er och jobbigt att börja om med ytterligare väntan :-/  Det är ju dock positivt att du har kommit förbi "mellanläget" där du varken får plus eller mens efter BIM och därmed kan satsa på ett nytt försök  

Själv väntar man på ÄL, som enligt appen borde vara omkring den 20:e, så har haft lite mys både i lördags morse och idag och förhoppningsvis någon mer gång innan chansen är förbi. 
    Juliii86 skrev 2014-11-18 18:23:52 följande:

jag har testat med CB idag och det blev något jätte svagt. vet inte riktig om jag ska lita på strecket. Igår testade jag med CB då vart det ingenting, tok blankt och kom det jätte svagt, strecket var inte blått..utan mer grått. Får se..ska vänta med att testa och ta ett CB.

När har du BIM? Fast om det var inget igår och lite igår så låter det ju som om det kan vara något där, hade varit mer konstigt om det gått från ingenting till jättestarkt (enligt mig), iaf om du är före BIM. 

Hoppas att du får plus snart  
  • Juliii86
     Oj såg att jag skrev lite galet, menade att igår var det tok blankt men idag kom det svagt streck mer åt den gråa färgen men lite blått också.

Jag vet faktiskt inte då jag har ätit pergotime för att få en ägglossning. Vet inte säkert om jag ens har haft det för det har varit lite otydligt med äl stickorna men jag tror den skede den 4:e November, inte helt säkert för jag hade molvärk typ som om jag hade ÄL. Sen kände jag av molvärk i två dagar den 11:e och 12:e och den 13:e högg det till rejällt som sedan gick över efter några minuter eller så. Tog äl test men det visade inget så jag antog det var att ägget som fäste Obestämd Jag har aldrig känt av det så här.
  • Anonym (väntar)
    Juliii86 skrev 2014-11-18 18:44:02 följande:
     Oj såg att jag skrev lite galet, menade att igår var det tok blankt men idag kom det svagt streck mer åt den gråa färgen men lite blått också.

Jag vet faktiskt inte då jag har ätit pergotime för att få en ägglossning. Vet inte säkert om jag ens har haft det för det har varit lite otydligt med äl stickorna men jag tror den skede den 4:e November, inte helt säkert för jag hade molvärk typ som om jag hade ÄL. Sen kände jag av molvärk i två dagar den 11:e och 12:e och den 13:e högg det till rejällt som sedan gick över efter några minuter eller så. Tog äl test men det visade inget så jag antog det var att ägget som fäste Obestämd Jag har aldrig känt av det så här.
    Ok, då förstår jag, får hoppas på det bästa då och att du får ett starkare streck om någon dag.  

Vad jobbigt det låter att gå och vänta på ett plus, när man inte ens kan vara säker på ÄL skett och att det ens är möjligt att få ett plus denna månad. Hade du oregelbunden mens innan eller hur konstaterade man att du hade inte hade någon ägglossning?

I vilket fall så hoppas jag att du antingen får ett plus snart eller att mensen kommer så att du får en möjlighet att gå vidare och inte blir fast i en jobbig väntan och inte kan göra någonting. 
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)