Mima skrev 2014-11-04 18:58:50 följande:
Ja, eller hur! Helgen kommer nog gå fort då jag ska ner till Ullared. Och sen har jag ju bim på måndag :)
Skönt att du har något inplanerat så att tiden flyger iväg lite fortare
Mee skrev 2014-11-04 18:59:27 följande:
Ja det är svårt att känna/se symptom :) Även för mig :) Men ett symptom för mig förra gången var att jag blev väldigt torr där nere och jag brukar annars ha rikligt med flytningar. Men det visste jag ju inte fören efter jag testat positivt :)
Då håller vi tummarna för att mensen håller sig borta helt denna gång :)
Jag tror nog att han är för liten för att förstå vad syskon är :) men kommer bli roligt att se hur han reagerar när man får en stor mage :D
Med tanke på att det verkar vara så svårt att veta om de är symtom på graviditet eller på mensen eller på något annat, så tror jag för min del iaf att det är skönast att försöka överanalysera allt och bli supernojjig för minsta lilla.
Visserligen kan det väl säkert varierar från en graviditet till en annan men du kan ju åtminstone gå lite på hur det var förra gången innan du plussade, så på det sättet borde iakttagelserna kännas lite mer trovärdiga, även fast man så klart aldrig kan veta säkert innan man tagit ett test.
Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-04 19:34:36 följande:
De där med symtom är svårt för mig oxå har aldrig börjat må illa / eller spy innan jag testat och fått + fast jag har 5 barn redan . En gång kände jag dock känslan nu tog de sig men den gången fick jag missfall då gjorde det oxå ont att ha sex .
Så du har haft olika symtom innan du plussade vid alla tidigare graviditeterna, eller finns det någon gemensam röd tråd dem emellan?