• Mima

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej! Har bim 10 november :)

• Mima
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-23 21:25:36 följande:
    Då får du lycka till!! smile2.gif det liksom pirrar i magen av längtan!
    Ja, det gör det! Längtar riktigt mycket :) Tack, detsamma :)
  • Mima

Jag är 26 år och min sambo är 27 år! Vi har tre pojkar tillsammmans, födda 08,10&12 :)

• Mima
    obalanserad skrev 2014-10-31 14:35:56 följande:

Ingen mens än.. Men spydde igår och mår väldigt illa idag med. Har väldigt känsligt luktsinne också och skulle äta en bit ost igår (ÄLSKAR ost) men spottade ut den för att de va äckligt.. Fattar ingenting :( är jag gravid är jag ju bara vecka 5 alltså 4+1. Men kan säkert vara vanliga symptom innan mens också :/

Hur går det för dig?
  • Mima

Har bim den 10e och det känns verkligen som en evighet dit.. Hoppas och håller tummarna att det tog sig :)

• Mima
    obalanserad skrev 2014-11-01 17:12:25 följande:
    Ingen mens än! Så två dagar över :)
    Oj, spännande! Jag håller mina tummar att mensen håller sig borta och att du får ett plus :)
  • Mima
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-01 19:20:38 följande:
    Har oxå BIM 10 ( kanske 14 nde) har menscykel på 29-34 dagar just nu iaf bara haft mens 3 gånger efter min senaste förlossning för snart 1 år sen. Men hållet med det känns som en evighet dit . Har du haft äl ? Jag har fått glad gubbe på äl-test idag så jag har inte haft äl en .
    Jag fick positivt på äl-test i måndags (27e) Var första gången jag testade äl-tester!

Härligt att du fick en glad gubbe :) Hoppas att vi får plussa i mitten på månaden :)
  • Mima
    obalanserad skrev 2014-11-01 20:54:01 följande:

Känner mig inte välkommen i någon sån här tråd nånsin. Sjukt

Du är så välkommen :) Jag hoppas du stannar kvar här i tråden :)
  • Mima
    Mee skrev 2014-11-01 20:55:19 följande:

Vilken lång och jobbig väntan man har till BIM som sker 11-14/11. Vet inte när jag har haft äl då kroppen har varit konstig denna månad. Har iof jobbat natt och sovit konstigt och varit förkyld. Så det har varit en annorlunda månad. :P

Får se om man ens har prickat äl denna månad.

Hoppas det har gått bättre för er andra! :)

Ja, jag håller med om att det är en lång väntan.. Jag tycker inte man gör nånting annat än att vänta, då man försöker skaffa barn..

Jag hoppas att ni lyckades pricka in äl :)
  • Mima
    obalanserad skrev 2014-11-02 14:53:21 följande:

Nu kom mensen. Less. 

Nej, vad tråkigt :(
  • Mima
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-03 12:48:58 följande:

Hur känner sig alla nu? 4 dagar kvar för mig, har typ lätt mensvärk när jag ligger på mage! Är jätte känslig och lättirriterad fortfarande vilket säkert tyder på att mensen är på g :-/ hur går de för er andra?

Är på bim -7 Har haft lite mol/mensvärk.. Hoppas att det inte är mensen som är på G
  • Mima

Går och väntar på bim jag med.. Känns som en evighet tills den 10e. Har tänkt att jag ska vara lite Cool och inte testa eller försöka analysera symtom..

• Mima
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-04 18:26:49 följande:
    Alltid en evighet när man längtar eller väntar på något! Som ett barn innan jul smile6.gif
    Ja, eller hur! Helgen kommer nog gå fort då jag ska ner till Ullared. Och sen har jag ju bim på måndag :)
  • Mima
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-05 12:54:48 följande:

Tyvärr kom mensen idag morse! :-/

Neeej, vad tråkigt! Håller tummarna för ett plus i december
  • Mima
    Mee skrev 2014-11-06 12:41:05 följande:

Här går det bra. Tycker att jag springer på toa oftare och känner mig tröttare. Men vet inte om det betyder något. Har ca 11 dagar kvar till BIM..

Håller tummarna :)
  • Mima
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-06 11:48:22 följande:

Hur går det för alla ? Här är jag extremt trött och har ont i magen hoppas de inte är "tant röd" som är på väg .

Bim -4 idag ! Har lite molvärk och lite ömma bröst, men annars inga symtom.

Hoppas att det inte är "tant röd" som är på ingång!
  • Mima
    sanara88 skrev 2014-11-06 19:43:23 följande:

Bim -3 tog test tidigt i dag, vilket var negativt. Känns kört denna månad :/

Än behöver det inte vara kört :)
  • Mima
    Anonym (mellan) skrev 2014-11-07 12:03:47 följande:

Testade negativt idag på bim -5 och nästan alla symptom är som bortblåsta. Det enda är att jag sover sämre, drömmer mer och har en hunger känsla betydligt oftare än normalt.

Känns som att mensen kommer nästa vecka, jobbigt att bli besviken även om det inte var planerat.

Med sonen blev graviditetstestet positivt direkt men då var jag Ifs plus bim tror jag.

Är hoppet ute tror ni?

Nej,nej, hoppet finns fortfarande kvar :) hoppas att mensen håller sig borta!
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)