Bim i Nov, någon mer? :-)
Hej! Har bim 10 november :)
Hej! Har bim 10 november :)
Jag är 26 år och min sambo är 27 år! Vi har tre pojkar tillsammmans, födda 08,10&12 :)
Ingen mens än.. Men spydde igår och mår väldigt illa idag med. Har väldigt känsligt luktsinne också och skulle äta en bit ost igår (ÄLSKAR ost) men spottade ut den för att de va äckligt.. Fattar ingenting :( är jag gravid är jag ju bara vecka 5 alltså 4+1. Men kan säkert vara vanliga symptom innan mens också :/
Har bim den 10e och det känns verkligen som en evighet dit.. Hoppas och håller tummarna att det tog sig :)
Känner mig inte välkommen i någon sån här tråd nånsin. Sjukt
Vilken lång och jobbig väntan man har till BIM som sker 11-14/11. Vet inte när jag har haft äl då kroppen har varit konstig denna månad. Har iof jobbat natt och sovit konstigt och varit förkyld. Så det har varit en annorlunda månad. :P
Får se om man ens har prickat äl denna månad.
Hoppas det har gått bättre för er andra! :)
Nu kom mensen. Less.
Hur känner sig alla nu? 4 dagar kvar för mig, har typ lätt mensvärk när jag ligger på mage! Är jätte känslig och lättirriterad fortfarande vilket säkert tyder på att mensen är på g :-/ hur går de för er andra?
Går och väntar på bim jag med.. Känns som en evighet tills den 10e. Har tänkt att jag ska vara lite Cool och inte testa eller försöka analysera symtom..
Tyvärr kom mensen idag morse! :-/
Här går det bra. Tycker att jag springer på toa oftare och känner mig tröttare. Men vet inte om det betyder något. Har ca 11 dagar kvar till BIM..
Hur går det för alla ? Här är jag extremt trött och har ont i magen hoppas de inte är "tant röd" som är på väg .
Bim -3 tog test tidigt i dag, vilket var negativt. Känns kört denna månad :/
Testade negativt idag på bim -5 och nästan alla symptom är som bortblåsta. Det enda är att jag sover sämre, drömmer mer och har en hunger känsla betydligt oftare än normalt.
Känns som att mensen kommer nästa vecka, jobbigt att bli besviken även om det inte var planerat.
Med sonen blev graviditetstestet positivt direkt men då var jag Ifs plus bim tror jag.
Är hoppet ute tror ni?