Inlägg från: obalanserad |Visa alla inlägg
  • obalanserad

Bim i Nov, någon mer? :-)

Jag som var anonym (f) men orkar inte fylla i anonym varje gång ;)

Beräknad mens imorgon. Tror jag ska vänta och se typ en vecka om mensen kommer eller inte så testar jag då..

• obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-30 01:08:05 följande:
    Waoow, hur orkar du vänta såå länge!!??
    Orkar bara inte tro så mycket :( försöker att göra saker för att inte tänka på det.. Hade världen mensvärk igår men ingen mens än.. Får se hur de blir:(
  • obalanserad

Ingen mens än.. Men spydde igår och mår väldigt illa idag med. Har väldigt känsligt luktsinne också och skulle äta en bit ost igår (ÄLSKAR ost) men spottade ut den för att de va äckligt.. Fattar ingenting :( är jag gravid är jag ju bara vecka 5 alltså 4+1. Men kan säkert vara vanliga symptom innan mens också :/

• obalanserad
    Juliii86 skrev 2014-10-31 16:42:39 följande:
    låter som du skulle kunna vara gravid :)
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
    Hoppas!
  • obalanserad
    Mima skrev 2014-11-01 17:08:07 följande:
    Hur går det för dig?
    Ingen mens än! Så två dagar över :)
  • obalanserad
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-01 19:21:38 följande:
    Ska du inte ta test smile1.gif ?
    Nä inte än, orkar inte se ett negativt test och bli ledsen. Väntar 1-2 veckor och ser om mensen kommer eller inte. Då blir de test.
  • obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-01 20:49:12 följande:
    Men varför vänta hela 1-2 veckor! 1 vecka är ju redan o ta i, eller?? Fattar inte hur du har tålamodet! Men förstår dig ändå
    För att min mens brukar va sen! Ibland 3 veckor sen. Och testar jag mig nu och de är negativt kommer jag bli ledsen och tycka att de va onödigt att ens testa när mensen kan va sen ibland och jag vet om det. Tänker vänta och se om mensen kommer eller inte för vill inte bli besviken. Skulle aldrig kunna ta 10-20 test efter en mens från ägglossningen typ. Bättre att ta ett test när man vet att de visar rätt också. Jag får väl göra hur jag vill
  • obalanserad
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-02 01:21:17 följande:
    Vet du vad, nu var jag självisk, jag kan bara inte föreställa mig själv att vänta så länge.. Blev väldigt impad nämligen! Men okej du har oregelbunden mens, det visste jag inte! Jag är en sån som tycker det är lättare att få svart på vitt! Du är absolut välkommen här! Det var inte meningen om jag gjorde dig ledsen eller så! Jag önskar dig lycka till och håller tummarna!
    Okej tack..
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)