• Anonym (bebislängtan!)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hej allihopa! Någon mer än jag som har bim i november och vill följas åt i väntan på ett + :-P ?? Jag har min bim runt den 7e Nov och jag o sambon håller på för fullt med bebisverkstaden!

• Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)
  • Anonym (bebislängtan!)
    EmmaHenke skrev 2014-10-24 02:37:46 följande:

Vi är gamla vi 35 och 41. Vi har 2 döttrar på 4 och 5 sen innan.

Ni e inte gamla!
  • Anonym (bebislängtan!)
    Mima skrev 2014-10-24 03:54:33 följande:

Jag är 26 år och min sambo är 27 år! Vi har tre pojkar tillsammmans, födda 08,10&12 :)

Åh va härligt
  • Anonym (bebislängtan!)
    ammela skrev 2014-10-24 15:38:29 följande:

Jag är 29 och sambon är 32

Okej är de första barnet?
  • EmmaHenke

Blir galen...tänker bara på ev bebis och vill testa redan nu. Mina andra blev till på första försöken och jag känner att jag fjantigt nog kommer bli besviken om det inte har tagit sig nu. Men med skiftjobb och sjuka barn kan man ju ha missat rätt dag.

Har svårt att tänka på annat och vill berätta för alla att vi försöker igen. Tycker även att jag har små symtom hela tiden, men det är nog bara önsketänkande.

Hur går det för er?

• Anonym (bebislängtan!)
    EmmaHenke skrev 2014-10-26 18:57:29 följande:

Blir galen...tänker bara på ev bebis och vill testa redan nu. Mina andra blev till på första försöken och jag känner att jag fjantigt nog kommer bli besviken om det inte har tagit sig nu. Men med skiftjobb och sjuka barn kan man ju ha missat rätt dag.

Har svårt att tänka på annat och vill berätta för alla att vi försöker igen. Tycker även att jag har små symtom hela tiden, men det är nog bara önsketänkande.

Hur går det för er?

Åhh tänker så mycket på en bebis hela tiden!

Min äl är slut nu så nu är det bara att vänta o se! jag vill också berätta för alla nära o kära att vi försöker! Jag har symtom, men det har med äl o göra, redan precis innan äl så började jag känna mig trött/hängig och fick ont i ena bröstvårtan, detta håller först på att gå bort nu! Är det vanligt vid äl just?
  • Mee
    EmmaHenke skrev 2014-10-26 18:57:29 följande:

Hur går det för er?

Jag förstår vad du menar :) Vill också bara berätta att man försöker få syskon till sonen, men det är svårt att bita sig i tungan ibland :P

Vi är inne på 4e eller 5e försöket med 2an, förra gången tog det sig på 3e och man var gravid vid det här laget nu.. Så känns lite jobbigt. :/ Sedan har man lite svårt att hinna få till det med förkyld son, en bror boendes hos oss samt skola/jobb för mig och sambon :O :P Men förhoppningvis hinner vi få till det så det tar sig denna gång! :D
  • Anonym (bebislängtan!)

När har alla bim?

• Mee
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-26 20:27:58 följande:

När har alla bim?

11-15/11 beroende på när äl vill komma denna månad :p

Skriva en BIM-lista i trådstarten kanske ? :)
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)