Tarotkort
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hej, ja varför inte testa=) men jag vet inte vad jag vågar fråga haha=)
Hej!
Okej
Jag undrar om jag och min vän från huvudstaden kommer ses nästa helg?
Hur ser mitt liv ut om 5 år?
Jag väntar på en summa pengar.
Kommer de snart?
Kul att du lär dig tarotkort
Är jag gravid nu?
[quote=74198308][quote-nick]Mammamelle82 skrev 2014-10-19 17:57:22 följande:[/quote-nick]hmmm okej,
jag och min sambo har ganska nyligen fått tråkiga besked och min fråga är då om vi kommer att få glädjande besked innan jul?=)[/
Hej!
Kortet jag fick upp var ödets hjul/ livshjulet.
Ett kapitel i livets bok är på väg att avslutas. Ett nytt kapitel är på väg att ta sin början.
Nyckelord: vändning av ödet, ny start, expansion. En helig lag är att det man ger ut får man tillbaka. Personen ni kommer att möta liknar ingen av de du tidigare mött.
Det står väldigt mycket om detta kort. Jag har kortat ner mycket. Googla gärna vidare så får du veta mer.
Lycka till
Kul! :)
Väntar jag en flicka eller pojke?
Är det ett friskt barn?