• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • Jamtlandstaus
    Kelsson1 skrev 2015-01-27 14:32:23 följande:

Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag smile1.gif . Helt underbart!

Härligt! Jag kände oxå rörelser här i dagarna (har legat sjuk) som är lite svårförklarade med tarmrörelser!

Maken blev oxå sjuk så inget jobb på annan ort, så idag går vi kraxande iväg till RUL
  • Jamtlandstaus
    Kwekwe skrev 2015-01-27 19:21:10 följande:
    Ja precis. En av dom få.

Ja tack ska ni ha, allt såg helt fint ut! Bf var visst 18/6 och inte 20/6. Riktigt sugen på att fråga om könet (tyckte först att jag absolut såg en pung men sen såg jag inte ett smack) men fick hålla mig eftersom sambon inte vill veta.
    Skönt att allt såg bra ut!

Jobbigt när ni inte är överens om att ta reda på kön innan! Så jag håller med om att det var stark att låta bli!
  • Kwekwe
    Kelsson1 skrev 2015-01-28 06:45:16 följande:

Kwekwe: Blir det fler UL där du blir frestad?

:) jag jobbar på sjukhus och funderar på att gå och låna en ul-maskin och kolla lite själv. Känner mig lite knäpp nu ang detta, kan liksom inte släppa det...
  • emtfb
    Kwekwe skrev 2015-01-27 19:21:10 följande:
    Ja precis. En av dom få.

Ja tack ska ni ha, allt såg helt fint ut! Bf var visst 18/6 och inte 20/6. Riktigt sugen på att fråga om könet (tyckte först att jag absolut såg en pung men sen såg jag inte ett smack) men fick hålla mig eftersom sambon inte vill veta.

Tycker det känns så svårt, jag som går mycket på stan och i affärer, svårt att styra en så lång vagn liksom. Tungan ute 

Skönt att bli bakflyttad :) Oj, jag förstår typ ingenting på ul, allt ser konstigt ut. Flört
    Håller me de andra, verkligen starkt att låta bli. Men om du kollar nu, tror du inte du kommer försäga dig till sambon på något vis? :P Jobbigt när man är oense om man vill veta könet eller inte.. 

Kelsson1 skrev 2015-01-27 14:32:23 följande:

Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!

Vad härligt :D

• emtfb

Aa juste, nu är det dags att söka havandeskapspenning också. Nån mer som ska göra det?
    Lär ju beskriva min arbetsdag, puh. Skrev typ en hel roman förra gången, har sparat det, så det är ju bra, en stor hjälp Glad 

• Jamtlandstaus
    Kwekwe skrev 2015-01-28 10:08:40 följande:
    :) jag jobbar på sjukhus och funderar på att gå och låna en ul-maskin och kolla lite själv. Känner mig lite knäpp nu ang detta, kan liksom inte släppa det...
    Förstår att tanken är frestande men nog inte så bra för din mans förtroende för dig

Bearbeta honom i stället så kanske han går med på att ta reda på det.
  • Jamtlandstaus

Tillbaka efter RUL, allt såg bra ut jättebra läkare som visade o förklarade allt.

Moderkaka i framvägg därav de få rörelsekänningarna, BF flyttades till 20/6, midsommardagen. Cystan jag har hade inte vuxit så vi är nöjda! <3

• ChiliFrö
    Kelsson1 skrev 2015-01-27 19:31:31 följande:

ChiliFrö: Med dottern tyckte jag att det var nästan värre med sparkar neråt, ibland hade jag nästan lust att be maken se efter om det syntes en liten fot sticka ut Ont gjorde det

Kwekwe: Så härligt, tuff du är som stod emot

Men fy va otrevligt Skrikandes 
    Jamtlandstaus skrev 2015-01-28 16:00:52 följande:

Tillbaka efter RUL, allt såg bra ut jättebra läkare som visade o förklarade allt.

Moderkaka i framvägg därav de få rörelsekänningarna, BF flyttades till 20/6, midsommardagen. Cystan jag har hade inte vuxit så vi är nöjda! <3

Å va gott att allt var bra!! Hjärta 

oj är midsommar så tidigt i år? :O

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015