Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Kwekwe: Blir det fler UL där du blir frestad?
Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!
Jamtlandstaus: Vad spännande o tur i oturen, hoppas ni kryar på er fort.
Kwekwe: Blir det fler UL där du blir frestad?
Tycker det känns så svårt, jag som går mycket på stan och i affärer, svårt att styra en så lång vagn liksom.
Skönt att bli bakflyttad :) Oj, jag förstår typ ingenting på ul, allt ser konstigt ut.
Håller me de andra, verkligen starkt att låta bli. Men om du kollar nu, tror du inte du kommer försäga dig till sambon på något vis? :P Jobbigt när man är oense om man vill veta könet eller inte..
Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!
Vad härligt :D
Aa juste, nu är det dags att söka havandeskapspenning också. Nån mer som ska göra det?
Lär ju beskriva min arbetsdag, puh. Skrev typ en hel roman förra gången, har sparat det, så det är ju bra, en stor hjälp
Tillbaka efter RUL, allt såg bra ut jättebra läkare som visade o förklarade allt.
Moderkaka i framvägg därav de få rörelsekänningarna, BF flyttades till 20/6, midsommardagen. Cystan jag har hade inte vuxit så vi är nöjda! <3
ChiliFrö: Med dottern tyckte jag att det var nästan värre med sparkar neråt, ibland hade jag nästan lust att be maken se efter om det syntes en liten fot sticka ut Ont gjorde det
Kwekwe: Så härligt, tuff du är som stod emot
Tillbaka efter RUL, allt såg bra ut jättebra läkare som visade o förklarade allt.
Moderkaka i framvägg därav de få rörelsekänningarna, BF flyttades till 20/6, midsommardagen. Cystan jag har hade inte vuxit så vi är nöjda! <3
Å va gott att allt var bra!!
oj är midsommar så tidigt i år? :O