Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Jamtlandstaus: Förstår din oro men är säker på att du också bara har moderkakan i framvägg o därför inte känner något (som jag). Självklart förstår jag också att ni båda vill att han ska vara med, var bara lite stöttande och berättade att det går bra att gå ensam också om man är tvungen.
Jamtlandstaus: Förstår din oro men är säker på att du också bara har moderkakan i framvägg o därför inte känner något (som jag). Självklart förstår jag också att ni båda vill att han ska vara med, var bara lite stöttande och berättade att det går bra att gå ensam också om man är tvungen.
Då är vi ju tre som kommer ha ett syskon på två år när bebis kommer. Jag har velat lite om vi behöver syskonvagn eller ej, och ja det blir nog så. Men gudars vad jag velar vilken vagn. Är som sagt insnöad på Emmaljunga Double, klämde å kände på den och den var ju himla smidig. Men ganska dyr om man vill ha två sitsar och en liggdel. Så jag är ganska så kär i bumbleride indie twin också, för jag tänker som så att när denna lilla inte ryms mer i liggdelen är det nog vinter och storebror kan då åka bob när jag drar singelvagn. Närmare året blir det väl antingen att sitta framåt indie twin eller att det blir ståbräda till singevagn (storebror 3 år)..
HAHA åh suck detta pågår i mitt huvud varenda kväll. Snacka om värdsliga problem med dessa jäkla vagnar!! :D
Hoppas det går bra för dig Chilifrö med försäkringskassan. Har själv varit avstängd från jobbet from 1 dec pga risker i arbetet & slapp därmed ta ut fp med sonen.
Har ni era på förskola? Min får nog vara hemma med mig antingen till hösten eller nästa vår, beror helt på hur snäll bebis vi får.. Men skönt att inte behöva stressa iväg han på förskola. Separationsångest mamma-son=1-0 :P Var inte alls lika med dottern. Den kommande kommer ju vara bebis i all evighet
Vi har en baby jogger city select. Tror den blir bra som dubbelvagn för min 2,5åring och nyfödda :) lång och smal och passar i bår korridor. Lätt att plocka isär och ganska prisvänlig jämfört med iaf buggan. Hittills haft den som singel och är nöjd. Stor varukorg också. Rul imorgon, fick också skjuta upp.
Vi har en baby jogger city select. Tror den blir bra som dubbelvagn för min 2,5åring och nyfödda :) lång och smal och passar i bår korridor. Lätt att plocka isär och ganska prisvänlig jämfört med iaf buggan. Hittills haft den som singel och är nöjd. Stor varukorg också. Rul imorgon, fick också skjuta upp.
Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!
Hur har det gått på ditt UL?
Rul imorgon, fick också skjuta upp.
Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!
ChiliFrö: Med dottern tyckte jag att det var nästan värre med sparkar neråt, ibland hade jag nästan lust att be maken se efter om det syntes en liten fot sticka ut Ont gjorde det
Kwekwe: Så härligt, tuff du är som stod emot
ChiliFrö: Med dottern tyckte jag att det var nästan värre med sparkar neråt, ibland hade jag nästan lust att be maken se efter om det syntes en liten fot sticka ut Ont gjorde det
Kwekwe: Så härligt, tuff du är som stod emot