• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • Kelsson1

vincere: Håller tummarna!

Karro80: Har absolut ingen koll när det gäller syskonvagnar tyvärr. Annars är jag rätt insnöad på Emmaljunga, gillar verkligen deras vagnar.

• emtfb
    vincere skrev 2015-01-19 23:23:17 följande:

Imorrn är det RUL, är lite orolig för att det ska vara något knasigt. Ska även höra om vi får veta kön. Sonen var ju enligt RUL (samma kvinna som gjorde den då) en tjej ;)) Håller tummen för att loppan är frisk, återkommer!!

Åh lycka till :)
  • vincere

Allting såg bra ut! Hjärtat slog fint och alla organ på plats, troligtvis väntar vi en liten flicka <3 Har bf 13/6 så jag blev förflyttad fem dagar framåt, jag kan ändra sen på BF listan :) Så skönt att ha detgjort. Vecka 20 nu så halvvägs it is!

• emtfb
    vincere skrev 2015-01-20 17:32:58 följande:

Allting såg bra ut! Hjärtat slog fint och alla organ på plats, troligtvis väntar vi en liten flicka <3 Har bf 13/6 så jag blev förflyttad fem dagar framåt, jag kan ändra sen på BF listan :) Så skönt att ha detgjort. Vecka 20 nu så halvvägs it is!

Grattis till flickan, vad roligt Skrattande

Om ni har facebook, gå med i en grupp som heter "Barnvagnar!" där kan ni få massa tips om olika vagnar. Älskar den gruppen, den är lite beroendeframkallande SkrikandesTungan ute
  • Karro80

RUL för oss idag! Allt såg bra ut. Blev framflyttad två dagar så BF 12/6 nu. Firar med lite B&J-glass!

• ChiliFrö

Grattis till era lyckade RUL!! underbart när de är positiva resultat! Vincere grattis till flickan också!

kelsson jobbigt havandeskapsförgiftning :/

Vi har inte kikat något alls på vagnar.. Manen tycker att de räcker med dom vi har :P en med liggdel från dottern och hennes emmaljunga sulky.. Men jag tror hon blir för liten (2år) för att orka stå på en åkbräda. Så jag ska se till att de blir en syskonvagn :P

Blev avstängd från jobbet from imorgon pga att sd för jag klarar inte ens gå från parkeringen till mitt kontor utan att få sd och värk i magen då tyckte chefen att de va slut bråkat med påhittade tjänster för att göra försäkringskassan nöjda istället för att se till mitt och bebisens bästa ? tacksam för den förståelsen men samtidigt tråkigt att inte jobba.

Läkarbesök på torsdag om inget förvärras..

Tack era godingar för jag får klaga men nu får de va färdig gnällt känner jag ;)

• Kelsson1

ChiliFrö: Hoppas att försäkringskassan inte bråkar med dig nu. Jag hann inte ha havandeskapsförgiftning länge innan igångsättning så jag hann egentligen inte lida av det. Mest jobbigt efter förlossning när blodtrycket började stiga och jag fick medicinering.

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015