vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Hjälp vad nära en del av oss är! :-O Känns som nyss vi diskuterade oron och väntade på rul och kub mm. Galet!
Hallonbladste har jag läst om, så testa det mom in the city. Det kan ju inte skada att prova. Vad hjälper det efter? Jag trodde det var för att få igång förlossningen.
Idag ska jag iväg på mitt läkarbesök på sjukhuset. Helt sjukt nervös nu innan. Satt igår och skrev ned mina argument så jag ska ha dem i färskt minne när jag väl sitter där med överläkaren.
Jag läste detta angående Hallonbladste: "Det används inte för att starta en förlossning. Däremot ska det hjälpa till att stärka och förbereda livmodern under graviditeten och inför förlossningen och bidra till en snabbare läkning och mindre blödning efter förlossningen." Kan ju inte skada att prova tänker jag.
Åh, lycka till på ditt besök, håller tummarna! Tror det är bra att ha argumenten klara för sig, det visar ju att man tänkt igenom det hela ordentligt. Tror det kommer gå bra!