• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-17 02:44:17 följande:
    Jag trodde du förstod av kontexten att det betydde du vet inget OM MIG eftersom det var jag som var ämnet för dina spekulationer.

Är det inte dags för dig att ge dig innan du fullkomligt sänker dig själv?
    Klart jag förstod. Men det vet du redan. Tänkte mest sänka mig till er intellektuella nivå. Men jag tror du har rätt, det är nog dags att sova, börjar bli mosig i huvudet.

Ska ju vakna vid runt 11 och klia mig i naveln.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:35:27 följande:

När IS krigare eller folkmördare äntrar gränsen så vill du säkert benämna dessa som "människor". Jag tycker annorlunda.

De är per definition människor. Sedan kan man ju diskutera vilken SORTS människor de är. För övrigt vet jag inte vad "IS krigare" är för några. Bekämpar de is, möjligen? Krigare för IS vet jag däremot vilka de är och ingen kan ju glädjas åt deras handlingar för tillfället.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:40:17 följande:

Nej, jag är inte direkt en stor humanitär. Kreativ och tänkare. Men inte humanitär. Hemsk som jag är.

Om jag skulle sadla om till humanitär, så skulle jag resa runt och bygga skolor för utsatta barn i olika världsdelar. Faktiskt något jag funderat på. Har faktiskt bidragit med 11 000 kr. till en skola i Laos.

Humanitär är inget substantiv, återgå till skolbänken innan du börjar arbeta humanitärt.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:42:01 följande:

Halva då? En enstaka halvlön är ju inget? Fast då blir det kanske inte någon ny vinterjacka eller de där krogbesöken.

Nu handlade det inte om ATT bidra ekonomiskt, utan om att du vill pådyvla mig att människor skulle skänka en hel månadslön till hjälporganisationer, vilket är föga sannolikt.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:33:17 följande:

Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?

Vad narcisistisk du är. Är det förklaringen till din försvarsmekanistiska debattstil?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:48:28 följande:

Ska ju vakna vid runt 11 och klia mig i naveln.

Denna narcisism...
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:39:56 följande:

Okej. En del av oss är ju något äldre. På min tid fanns det inte ens datorer i grundskolan.

Så ålder är en ursäkt för dålig källkritik?
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:41:30 följande:

Så det ideologiska hatet tog över och du vägrade att klicka på länken för att sedan ta del av det inbäddade SR-reportaget?

Nej. Jag läser inte onödiga saker. Länkar folk till sidor som tyder på extremt dålig källkritik så har jag betydligt vettigare saker för mig än att läsa propaganda.
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-16 23:55:45 följande:

Ja, gå in på länken så hittar du källan!

Åter igen: läs på om källkritik och hur man refererar till källor.
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:58:22 följande:

Nej! Vi kan inte klicka på en länk som inte går till Aftonbladet. Eller Expressen.

Har man bra källkritik så länkar man inte till Aftonbladet eller Expressen heller, så det där är ett icke-problem. Iofs brukar SD:are säga det, så jah vet inte vart du vill komma?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!