• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 23:06:58 följande:
    Ja, precis. SD-sektens hjärnsubstans är tydligen så bristande att allt reduceras till att handla om ynkliga tilltag som "Inte är jag rasist " och dylikt. Du är inget undantag.
    Den intellektuella eliten har talat. Ett väl formulerat inlägg.

Funderade du länge över det, eller va det mest i ren affektion?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:08:28 följande:

Men förstår du fortfarande inte?

Jag vet att du gör, men försöker rädda ansiktet. Tyvärr kom du fel in i spåret och kommer snart halka ur. Så kan det gå.

Som jag trodde, du hade svårigheter med ordbearbetning.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:10:16 följande:

Den intellektuella eliten har talat. Ett väl formulerat inlägg.

Funderade du länge över det, eller va det mest i ren affektion?

Ja, för somliga av oss saknar man ju förmågan till trovärdighet. Men det kommer, var inte orolig.
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:04:01 följande:
    Jag kanske kunde göra en video och lägga upp på tuben. Typ en vlog. Prata lite om min hund, mina gardiner och sedan förklara hur jag råkade halka in på FL.

1000 gilla?
    Det hade säkert varit mer pedagogiskt. Nöjd över ett enkelt svar på en enkel fråga? Flört
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:05:33 följande:
    Ah, två fel blir ett rätt?

Kasta enbart sten om du inte avvek först. Okej.
    Det har jag inte hävdat. Hur går det med läsförståelsen? Du påstod att jag brukar gå off topic. Jag skrev att jag inte brukar gå off topic, men att jag kan svara på inlägg där andra har gått off  topic. Förstod du nu?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:09:46 följande:
    Jag är, och har alltid varit, Biffus. 

Det är ganska lätt att skilja mig och de andra åt. Till vänster om mina inlägg står det "Biffus". Bredvid andras inlägg står det andra namn. T.ex. står det FDFMGA bredvid FDFMGA:s inlägg. Ett citat av dig passar ganska bra: "En del av oss har ju faktiskt lite fler hjärnceller än andra..."
    Okej, Biffus. Inte för att jag är 100% övertygad, men jag tar ditt ord för sanning den här gången. Samtidigt så har jag den korta tid jag varit medlem blivit anklagad för att vara Runes, Gert, Suffering och någon som förespråkar någon våldtäkt.

Så mitt förtroendekapital av användare på forumet är inte direkt på topp.
  • Elake

"På den direkta frågan om Sverige tar emot för många asylsökande svarade panelen:"

Anna Dahlberg: Ja.
    Carl Rudbeck: Ja.

• Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:22:24 följande:
    Okej, Biffus. Inte för att jag är 100% övertygad, men jag tar ditt ord för sanning den här gången. Samtidigt så har jag den korta tid jag varit medlem blivit anklagad för att vara Runes, Gert, Suffering och någon som förespråkar någon våldtäkt.

Så mitt förtroendekapital av användare på forumet är inte direkt på topp.
    Om du inte tror på att det står Biffus till vänster om mitt inlägg så vet jag inte vad jag ska göra. Fota av skärmen? Ge dig glasögon?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:23:37 följande:
    Att du har dålig källkritik. 
    Jävlar, repliken kom innan jag ens hann posta. Oväntat.Skrattande
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:27:51 följande:
    Det enda de kommer säga är att källan givetvis är nazistisk och inte kan tas på allvar. Sedan låtsas man om att man inte såg den inbäddade SR-länken. För då hade det blivit pinsamt.
    Det är dålig källkritik därför att man alltid ska länka till originalkällan. Det får man väl lära sig i grundskolan? 
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!