• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    Elake skrev 2014-11-16 23:23:33 följande:

"På den direkta frågan om Sverige tar emot för många asylsökande svarade panelen:"

Anna Dahlberg: Ja.
    Carl Rudbeck: Ja.

När kommer bokstavskombinationen med sitt fördömande? De måste ju vara rasister?
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:29:01 följande:
    Jävlar, repliken kom innan jag ens hann posta. Oväntat.Skrattande
    Eftersom att jag aldrig någonsin har sett en SD:are ange en endaste källa som är trovärdig och stödjer det som denne försöker hävda så går det snabbt. Det är inte oväntat att SD:are länkar till icke trovärdiga källor och har dålig källkritik - jag har aldrig, någonsin, sett något annat. 
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:29:02 följande:
    Det är dålig källkritik därför att man alltid ska länka till originalkällan. Det får man väl lära sig i grundskolan? 
    Nej, nu tog du allt i? Inte får man lära sig att länka och granska källor i grundskolan?

Gymnasiet kanske.
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:31:06 följande:
    Eftersom att jag aldrig någonsin har sett en SD:are ange en endaste källa som är trovärdig och stödjer det som denne försöker hävda så går det snabbt. Det är inte oväntat att SD:are länkar till icke trovärdiga källor och har dålig källkritik - jag har aldrig, någonsin, sett något annat. 
    Så SR är då en dålig källa med låg trovärdighet? Eller var det mest den ideologiska avskyn mot oliktänkande som tog överhanden?
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:32:03 följande:
    Nej, nu tog du allt i? Inte får man lära sig att länka och granska källor i grundskolan?

Gymnasiet kanske.
    På min grundskola fick vi iaf lära oss att länka till originalkällan. Hur som helst så borde jag inte vara ensam om att veta det. Den stora frågan är varför inte en endaste SD:are verkar veta det. 
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:33:52 följande:
    Så SR är då en dålig källa med låg trovärdighet? Eller var det mest den ideologiska avskyn mot oliktänkande som tog överhanden?
    Avpixlat är en dålig källa, och det är den länken som är upplagd. Ska jag fota inlägg 549, så att du kan dubbelkolla?
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:34:51 följande:
    På min grundskola fick vi iaf lära oss att länka till originalkällan. Hur som helst så borde jag inte vara ensam om att veta det. Den stora frågan är varför inte en endaste SD:are verkar veta det. 
    Okej. En del av oss är ju något äldre. På min tid fanns det inte ens datorer i grundskolan.
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 23:36:08 följande:
    Avpixlat är en dålig källa, och det är den länken som är upplagd. Ska jag fota inlägg 549, så att du kan dubbelkolla?
    Så det ideologiska hatet tog över och du vägrade att klicka på länken för att sedan ta del av det inbäddade SR-reportaget?
  • Elake
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 23:41:30 följande:
    Så det ideologiska hatet tog över och du vägrade att klicka på länken för att sedan ta del av det inbäddade SR-reportaget?
    Ja, gå in på länken så hittar du källan!
  • FiaMedFunkk
    Elake skrev 2014-11-16 23:55:45 följande:
    Ja, gå in på länken så hittar du källan!
    Nej! Vi kan inte klicka på en länk som inte går till Aftonbladet. Eller Expressen.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!