• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    Elake skrev 2014-11-19 16:04:53 följande:
    nihka skrev 2014-11-19 14:20:49 följande:
    Men någon annan i tråden har påstått att det finns en undersökning som visar läget för SDs representanter. Det är om detta och till denna person som frågan vänder sig. Fattar du nu??

"Någon annan har..." Ja så var det med eran såkallade dyrbara källkritik.
    Eran??? Jag röstar inte på SD. Om du inte vill tro blint på vad SD och SDare säger så är det förstås jättebra. Jag tycker inte heller att denna SDare bara kan påstå något sådant utan att ha belägg för det.
  • Elake
    FDFMGA skrev 2014-11-19 16:14:42 följande:
    Nja, du förstår nog inte riktigt.

En av forumets sverigedemokrater påstod att det finns en undersökning som visar att SD-riksdagsledamoterna inte alls är överrepresenterade avseende brottsdomar.

För den som inte är sverigedemokrat blir det då självklart att hen ska kunna belägga sitt påstående.

För min egen del ansåg jag redan från början att det bara var SD-kackel utan relevans och mycket tyder ju på att jag har rätt.

Så här skrev sverigedemokraten som en replik på ett inlägg från mig där jag påpekade det skrämmande faktum att SD tycks vara ett näste för vålds- och brottskultur.
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-05 17:53:31 följande:
    Det som är skrämmande är att du minns helt fel. Och inte räds att sprida osanningar. Det gjordes en kartläggning inför valet som visade att SD inte alls hade någon vidare överrepresentation.
    Jag har över huvud taget inte sett någon undersökning alls som har kartlagt 7-klövern. Det är DET som är det stora problemet här.
    Granskningen av SD är redan klar, det är 7-klövergranskningen som saknas. Men som tyvärr nog aldrig kommer att bli av. Men innan den släpps, så går det inte att dra slutsatsen att SD är överrepresenterade.
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-19 16:49:35 följande:
    Jag har över huvud taget inte sett någon undersökning alls som har kartlagt 7-klövern. Det är DET som är det stora problemet här.
    Granskningen av SD är redan klar, det är 7-klövergranskningen som saknas. Men som tyvärr nog aldrig kommer att bli av. Men innan den släpps, så går det inte att dra slutsatsen att SD är överrepresenterade.
    Nej, inte jag heller.

Hur tror du det kommer sig att "Fia" påstod att en sådan har gjorts men att hen inte bryr sig om att ge någon källhänvisning?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Rataxes
    Elake skrev 2014-11-19 16:49:35 följande:
    Här finns en massa att läsa om övriga partiers eskapader. Inte så många riksdagspolitiker med syndaregister men ojoj vad många lokalpolitiker som hittat på
    "skoj".
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • nihka
    Rataxes skrev 2014-11-19 17:28:38 följande:
    Här finns en massa att läsa om övriga partiers eskapader. Inte så många riksdagspolitiker med syndaregister men ojoj vad många lokalpolitiker som hittat på
    "skoj".
    Tro mig, hen kommer inte tro dig.
  • Elake
    nihka skrev 2014-11-19 17:51:24 följande:
    Tro mig, hen kommer inte tro dig.
    För det första så är jag ingen hen, jag är en person!
    Och sen så kan jag inte hitta någon sådan granskning
  • nihka
    Elake skrev 2014-11-19 17:53:08 följande:
    För det första så är jag ingen hen, jag är en person!
    Och sen så kan jag inte hitta någon sådan granskning
    Hen är isf "honellerhan", men du kanske är en person utan att vara vare sig en hon eller han. Whatever.

Om du hade varit lite trevligare kunde jag ha hjälpt dig hitta den genom att länka men, du får leta själv eller vänta och se om någon annan har förbarmande över dig.
  • Elake
    nihka skrev 2014-11-19 18:21:21 följande:
    Hen är isf "honellerhan", men du kanske är en person utan att vara vare sig en hon eller han. Whatever.

Om du hade varit lite trevligare kunde jag ha hjälpt dig hitta den genom att länka men, du får leta själv eller vänta och se om någon annan har förbarmande över dig.
    Jag är trevlig, men jag är också rak och ärlig. Så du får gärna länka den. För jag har missat den hur mycket jag än granskat denna tråden
  • Jonas07

Det där var ju en ganska löjlig film Ts tog upp. Den är ju gammal som gatan och det finns inget i dag som är rasistiskt i partiprogrammet.

Sedan är väl Sd det parti som städar upp bäst och verkligen tar tag i olämpliga medlemmar och utesluter dom.

• nihka
    Elake skrev 2014-11-19 19:08:54 följande:
    Jag är trevlig, men jag är också rak och ärlig. Så du får gärna länka den. För jag har missat den hur mycket jag än granskat denna tråden
    No, no, no, no, no. Man använder inte härskartekniker och sedan ber om hjälp och tror man ska få det. You're on your own.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!