• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 01:39:13 följande:
    Mycket sällan, om inte aldrig. Jag använder mig helt enkelt inte av självförsvarsmekanismer när jag debatterar, till skillnad från dig.
    Ska jag verkligen behöva leta upp ett exempel för att läxa upp dig?

Tror vi lägger det därhän och fäktar vidare istället. Har du något relevant att komma med, eller ska det mest kräkas lite på SD i allmänhet? 
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 01:43:52 följande:

Ska jag verkligen behöva leta upp ett exempel för att läxa upp dig?

Tror vi lägger det därhän och fäktar vidare istället. Har du något relevant att komma med, eller ska det mest kräkas lite på SD i allmänhet? 

Läxar vi upp varann? Jag visste inte att det var så strängt, fröken.

Det heter "lämnar det därhän", och jag är inte ute efter att fäktas, eller ens angripa din gudomliga sekt, möjligen är mitt ånga syfte att tillrättavisa de galna anhängarna till densamma, i den mån jag pallar. Ni är uttröttande, det skall du veta.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-17 01:41:11 följande:
    Och vad vet du om det? Just det. Absolut inget. Som vanligt.
    Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

Inte?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:09:00 följande:
    Läxar vi upp varann? Jag visste inte att det var så strängt, fröken.

Det heter "lämnar det därhän", och jag är inte ute efter att fäktas, eller ens angripa din gudomliga sekt, möjligen är mitt ånga syfte att tillrättavisa de galna anhängarna till densamma, i den mån jag pallar. Ni är uttröttande, det skall du veta.
    Dags att sova då. En del av er måste ju jobba imorgon för att betala för Romerna och annat löst pack som slinker in över gränserna. Själv njuter jag mestadels av mitt kapital och undrar om jag ska klia mig i skrevet eller i naveln.
  • nihka
    Elake skrev 2014-11-17 01:38:05 följande:
    Där har vi det klockrena hyckleriet!
    Nihka är väldigt bra på att tala om hur hon vill att det ska se ut. Men jag är enormt säker på att hon är den sista som kommer ställa upp som en "god man" nu när flyktingbarnen behöver henne som mest!
    http://hd.se/inrikes/2014/11/16/gode-man-racker-inte-till/
    Förklara gärna varför du inte ställe upp som god man Nihka. Nu har du din stora chans att visa var du VERKLIGEN står!
    Du fantiserar fritt om vad andra gör och inte gör och sedan när du har bestämt dig "konfronterar" du enligt dina fantasier.

Nu är inte jag ämne för tråden utan endast TS. Om du vill ansluta dig till min stalkerklubb så är det tyvärr slut på platserna där.

Hade du något att berätta om snarare än att illustrera om trådens ämne: "Smutsiga sanningar om SD".

Jag har en: SDare gläds åt att syrier på flykt undan IS stängs in i Syrien. Snacka om osmakligt!
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 01:43:52 följande:
    eller ska det mest kräkas lite på SD i allmänhet? 
    Om du inte gillar trådens ämne föreslår jag att du lämnar tråden. Har avhandlas smutsiga sanningar om SD.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:11:40 följande:

Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

Inte?

Så detta är en välgörenhetsinsamling? För vilken välgörenhetsorganisation arbetar du månntro?

"Dra undan biståndet nu! - Sverigedemokraternas egna "hjälp"-organisation." ?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:24:58 följande:
    Så detta är en välgörenhetsinsamling? För vilken välgörenhetsorganisation arbetar du månntro?

"Dra undan biståndet nu! - Sverigedemokraternas egna "hjälp"-organisation." ?
    När man vill verka solidarisk, så behöver man inte leva som man lär. Det vet vi.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:11:40 följande:

Inte?

Vad har en tiggare för nytta av en platt-TV? Är det inte snarare förnedrande att komma med en sådan när allt hen behöver är ekonomisk trygghet?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:14:37 följande:

Dags att sova då. En del av er måste ju jobba imorgon för att betala för Romerna och annat löst pack som slinker in över gränserna. Själv njuter jag mestadels av mitt kapital och undrar om jag ska klia mig i skrevet eller i naveln.

Pack? Det var ju fullständigt avslöjande för vilken människa du är...
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!