FDFMGA skrev 2014-11-14 21:29:57 följande:
Ja, nio är ganska tidigt en fredagkväll. Men jag förstår att du inte vet hur det fungerar i verkligheten.
Det förvånar mig heller inte att du får inlägg anmälda och borttagna. Det bottnar naturligtvis i att du inte har förmåga att ge uttryck för vad du nu vill uttrycka utan att gå över gränsen på ett eller annat sätt.
Och det är så typiskt att du gnäller över borttagna inlägg, finns det överhuvudtaget något här i världen som inte kan få en sverigedemokrat att börja snyfta självömkande,
Jag skulle gissa att nästan alla som skriver på samhällsforumen får inlägg borttagna, men alla är inte sådana lipsillar att de gör någon affär av detta.
Du har ju varirt aktiv här under de år jag skrivit och läst. Jag brukar undvika att psykologisera men min uppfattning är att du söker normaliteten men inte klarar av att möta den.
Det finns en väg bort från galenskapen inom SD, för handen på hjärtat, särskilt hälsosamt kan det ju inte vara att alltid behöva känna att man är förfördelad i en värld där självömkandet blivit en del av den personliga identiteten.
21 är väl lika tidigt oavsett vilken kväll det är? Eller har du problem med tidsrymden?
Att folk anmäler inlägg är ju givetvis inte mitt fel, utan anmälarens. Vore konstigt att utesluta konsekvenstänk?
Tja, hade din nätarmé här på forumet inte känt sig kränkta över ens blotta närvaro, så hade man ju kunnat få ha inlägg ifred, utan klåfingriga kommunisthens som ska styra den lilla verklighet de kan.
Nu har du garanterat ätit en sådan där MP-svamp. Jag har inte varit medlem här särskilt länge alls. Visste 2013 inte ens att forumet fanns.