• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Frallanz
    GrönTröja skrev 2014-10-31 15:15:33 följande:

Åh! Det visade ett tickande hjärta idag :)

Åååh fy gröne vilken lycka! Jag tårarna kom när jag läste detta! Vilken kämpe, vilket mirakel!!! Fy vad skönt! Följas åt till plusset!

Är du också i v 8 (7+1 är jag)?

Stoooor bamse o lyckokram!!

Så otroligt lycklig för din skull! Heja pyret!
  • Frallanz
    Frallanz skrev 2014-11-01 13:18:34 följande:
    Åååh fy gröne vilken lycka! Jag tårarna kom när jag läste detta! Vilken kämpe, vilket mirakel!!! Fy vad skönt! Följas åt till plusset!

Följas åt till BF ska det stå och inte plusset ;) haha.
  • Nemijah

Lyckan är så sjukt totalt och jag plussade imorse, bim+7, har fegat riktigt mycket med att testa :P Vilken känsla!

• Reggi
    Nemijah skrev 2014-11-02 08:08:23 följande:

Lyckan är så sjukt totalt och jag plussade imorse, bim+7, har fegat riktigt mycket med att testa :P Vilken känsla!

grattis :)
  • Reggi

Bim+2 och inge mens i sikte. Trodde den kom i fredags morse men det var bara lite blod och sen kom det inge mer. Haft flytningar och ibland har det vart lite rosa eller brunt blod i. Molvärk till och från, uppblåst som bara den. Hade ont av jeansen i går, tvungen hade de uppknäppta när jag satt i bilen. Tog test i fredags morse Apotekets hjärtans egna men det vart som ett pluss i stället för två streck bredvid varandra. Sen testa igen vid lunch och höll mig i två timmar men det var neg. Ska nog köpa cb i dag och testa i morgon bitti.

• Nemijah
    Reggi skrev 2014-11-02 11:46:55 följande:

Bim+2 och inge mens i sikte. Trodde den kom i fredags morse men det var bara lite blod och sen kom det inge mer. Haft flytningar och ibland har det vart lite rosa eller brunt blod i. Molvärk till och från, uppblåst som bara den. Hade ont av jeansen i går, tvungen hade de uppknäppta när jag satt i bilen. Tog test i fredags morse Apotekets hjärtans egna men det vart som ett pluss i stället för två streck bredvid varandra. Sen testa igen vid lunch och höll mig i två timmar men det var neg. Ska nog köpa cb i dag och testa i morgon bitti.

Håller tummarna och tack så mycket :)

Låter hur lovande som helst och mer troligt det var en nidblödning :) Skriv så fort du vet <3 Lycka till!
  • GrönTröja
    Frallanz skrev 2014-11-01 13:18:34 följande:

Tårarna kom för både mig och Sambon med när vi fick se det lilla grynet.. Och sa att jag var i vecka 7 (6+3) då. Men enligt min app så var jag då i vecka 7 (6+6). Men det är alltid svårt att säga exakt då det är så tidigt. Sen skiljer det inte så många dagar. Men ändå svårt att veta om jag ska följa appen eller det dom sa. För annars är jag i vecka 8 (7+1) idag enligt appen iaf :p Annars kvar i andra veckan :p

Tack så oerhört mycket! Håller tummarna nu för att pyret vill stanna kvar. Klart vi ska följas åt till BF :)

Hur gick det på ditt samtal i fredags då? :)
  • Reggi
    Nemijah skrev 2014-11-02 11:53:43 följande:
    Håller tummarna och tack så mycket :)

Låter hur lovande som helst och mer troligt det var en nidblödning :) Skriv så fort du vet <3 Lycka till!
    Tack, men vet inte om det var nidblödning. Hände 2 gånger i går också att de kom lite blod när jag kissa, men bara på pappret inget mer. Köpt ett digitalt, så ska ta de i morgon bitti :) <3
  • Nemijah
    Reggi skrev 2014-11-02 16:24:07 följande:

Tack, men vet inte om det var nidblödning. Hände 2 gånger i går också att de kom lite blod när jag kissa, men bara på pappret inget mer. Köpt ett digitalt, så ska ta de i morgon bitti :) <3

Gör det, inga missförstånd då och skönt att bara veta!

Hur brukar det vara annars? Kommer mensen direkt i vanliga fall?

All lycka till :)
  • Reggi
    Nemijah skrev 2014-11-02 17:33:31 följande:
    Gör det, inga missförstånd då och skönt att bara veta!

Hur brukar det vara annars? Kommer mensen direkt i vanliga fall?

All lycka till :)
    Ja de senaste gångerna så har mensen kommit på bim. 

Vill inte hoppas för mycket, blir så ledsen om det visar ej gravid i morgon. För det känns så annorlund just nu, det spänner i magen och den är väldigt uppblåst. Känns som det rinner och varje gång tror jag att de är mensen som kommer.
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!